Eos losion za tijelo

18.10.18


O Eos proizvodima sam već pisala na blogu, o balzamu za usne OVDJE i kremi za ruke OVDJE



Set limitiranih Eos proizvoda sam dobila od drugarice za rođendan. Balzam za usne, krema za ruke i losion za tijelo. Svi proizvodi su od vanilije.





Pakovanje losiona za tijelo je baš neobično i kvalitetno. Losion se veoma lako razmazuje, koliko god da nanesem rasporedit će se, tako da ostavlja tanak sloj koji nije ljepljiv, a koža je hidrirana. Ne ostavlja sloj na odjeći, odličan je kada nemamo vremena da čekamo da se proizvod upije. Što je kod mene često slučaj i koristim je bukvalno svaki dan. Miriše na vaniliju. Ovo je definitivno moj favorit što se tiče Eosa.




Recenzija kreme OVDJE
Recenzija balzama OVDJE



Moram da priznam da mi se ova limitirana kolekcija od vanilije Eos proizvoda baš svidjela, za razliku od ostalih koje sam probala, koji me nisu baš oduševili.
Javite mi da li ste probale neke od ovih proizvoda i kako vam se sviđaju?

You Might Also Like

0 komentari

Subscribe