Eos krema za ruke i tijelo

19.12.17


O EOS balzamu sam već pisala OVDJE i naravno napisala sam da ih želim još i još koliko mi se svidio. Šta se u međuvremenu desilo? Ja sam koristila dva EOS-a u isto vrijeme svaki dan više puta. Toliko su mi se usne "predozirale" EOS-om da su mi se počele ljuštiti. O ovome nisam bila sigurna da li da pišem...pa sam tražila na Googlu da li se ovome nekome desilo kao meni. Našla sam OVU sliku, gdje su djevojci usne bile u strašnom stanju. Meni su se isušile, ljuštile i oko njih se pojavilo crvenilo, skoro strašno kao kod nje. Prije svega mislila sam da su u pitanju matt ruževi. Prestala sam njih koristit, pa nastavila samo s EOS-om. Zatim neki su mi rekli da ne pijem dovoljno vode, ali ja zaista u toku dana popijem puno vode!! Nakon što je drugarica primjetila moju katastrofu na usnama, predložila mi je da kupim Melem u sivoj kutijici, on mi je dosta pomogao u kombinaciji sa Lush pilingom za usne, recenzija OVDJE. Moje slike nećete vidjeti sigurno jer se tada uopšte nisam htjela da slikam...Mislim da je u pitanju pčelinji vosak, da sam na to alergična, ali opet nisam 100% sigurna. Eh od tada ja ih više ne koristim..stoje mi kao ukras na stolu za šminkanje:) Da napomenem ovo se meni desilo, mojoj rodici i drugaricama savršeno odgovaraju i usne su im baš njegovane, što ne znači da vama neće odgovarati!



Drugarica koja zna koliko sam ih hvalila donijela mi je iz Amerike i EOS kremu za ruke i tijelo. Moj je u roza pakovanju - kombinacija baršunaste mekoće i osvježavajući miris, 96% prirodna formula. Hranjivi shea butter i aloja. Brzo se upija i nemasti. Miriše predivno, kao skupi parfem.





Nikada nisam bila neki fan krema za ruke, nisam imala potrebu za njima. Međutim primjetila sam kada u tržnim centrima perem ruke njihovim tećnim sapunom da mi se isuše. Kada koristim EOS kremu ruke su mi mekše. Ali napominjem nemam problema sa suhoćom ruku, ne bih je preporučila nekome ko ima baš suhe ruke. Jer po mom mišljenju samo daje minimalnu njegu i divan miris! Cijena im je oko 15 KM, za tu cijenu možete pronaći mnogo kvalitetnije kreme.




Da li ste probali EOS proizvode i ako jeste da li ste imali problema sa njima kao i ja ili vam odgovaraju?



You Might Also Like

0 komentari

Subscribe