Balea mlijeko za kosu

8.12.17


Godinama koristim Baleino mlijeko za kosu i nikada se nisam sjetila da bih mogla da pišem o tome na blogu, jer mi je to bila najnormalnija stvar koju koristim. Sve dok prije par mjeseci je nestalo, nije ga bilo u prodaji oko tri mjeseca. U ta tri mjeseca ja se nisam mogla raščešljati! Kupila sam razne regeneratore, serume, ulja, sprejeve, šampone, nema šta nisam isprobala i ništa mi nije moglo zamjeniti ovo mlijeko. I generalno mlijeko za kosu u drogerijama nigdje nisam našla od ostalih proizvođača. Kada sam ga ugledala na policama DM-a odma sam kupila više komada da mi se ne bi desilo da ga nemam.



Mlijeko sam počela da koristim jako davno, za zaštitu vrhova. da ne pucaju tako brzo od korištenja fena. Koristim ga tako što nakon pranja kose, istisnem određenu količinu proizvoda u ruku (zavisi od dužine kose) protrljam ruke i onda ravnomjerno nanesem na mokru kosu od recimo ušiju do vrhova. Nakon toga kosu raščešljam i osušim fenom. Mlijeko se ne ispire. Kosa je mnogo mekanija i odlično hidratizira kosu. 





Mlijeko iznad je od manga i aloe vere, a identično pakovanje ima sa kokosom i breskvom. Koristila sam oba godinama. Ono što mi je zanimljivo je da nikada ta dva mlijeka nisam vidjela u isto vrijeme na policama. Ili je u prodaji od manga i aloe vere ili od kokosa i breskve. Zato me iznenadilo kada sam vidjela drugačije pakovanje Baleinog mlijeka od kokosa (slika ispod). Kupila sam ga nedavno, da vidim ima li razlike od ova prethodna dva koja sam koristila godinama. Meni je identično kao i prethodno.




Moja kosa je prirodna, nikada nije farbana i imam masno tjeme. Ovo mlijeko ne masti kosu dodatno. Takođe ako vam se kosa napuše ono će je fino posložiti.



Primjetila sam da samo ekskluzivniji brendovi nude ovakve proizvode. Jer kada tri mjeseca nije bilo ovog Baleinog mlijeka u prodaji apsolutno nijedan drogerijski (čitaj nama pristupačniji) brend ne nudi ovako kvalitetan i dobar proizvod. Ono što mi se posebno sviđa je pakovanje, na pumpicu i ima mehaničko zatvaranje da budemo sigurni da smo proizvod zatvorili da se ne bi prosipao.



Cijena Baleinih mlijeka za kosu je oko 4 KM za 200 ml proizvoda što je zaista odlično jer je proizvod fenomenalan. Da li ste probali Baleina ili neka druga mlijeka za kosu i kakvi su vaši utisci?

You Might Also Like

3 komentari

  1. Moram reći da nisam nikad probala mlijeko za kosu, ali ovo zvuči jako dobro :)

    xoxo Sienna
    http://www.fashionintheair.com/2017/12/make-wish-this-christmas.html

    OdgovoriIzbriši
  2. Gde se moze kupiti u Beogradu ovo mleko, balea mleko za kosu. Trazila sam ovih dana ni u jednoj prodavnici dm, nema ga

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I u Bosni je bila nestasica oko 3 mjeseca...mozes da pitas radnice u DM one ce ti najtacniju informaciju dati kada ce im doci :)

      Izbriši

Subscribe