Alverde sensitiv pjena za lice

22.12.17


Godinama koristim pjenu za umivanje lica svakodnevno i za skidanje šminke. Koristila sam razne pjene, od najskupljih do najjeftinijih. Ja baš veliku razliku nisam primjetila. Od ovih jeftinijih varijanti sam isprobala sve Baleine: roza, plavu i zelenu. Roza i plava su mi super, razlika je samo u mirisu, a zelena mi se nikako ne sviđa. Ima čudan miris i nekako je rjeđa nego ove dvije. Htjela sam da probam neku novu, pa sam kupila ovu Alverde u DM-u.:)



S obzirom da mi je koža izrazito masna i zahtjevna, moja kozmetičarka mi je preporučila da izbjegavam sapune jer površinski isušuju kožu, a unutra masnoća izbija i još više se "ucaklim". Pored toga što mi je ova pjena u mojoj svakodnevnoj njezi lica, ja s njom skidam šminku. Ukoliko ne koristite pjenu za skidanje šminke pomislili biste da se sva šminka razmaže po licu, međutim sa ovom pjenom meni se to ne dešava. I pored svega predivno miriše na kamilicu, ali ne onaj miris kamilice što guši, nego umjeren miris koji se ne zadržava na koži.



Razlika između dosadašnjih pjena za lice koje sam probala i ove Alverde pjene za lice je prije svega u gustoći pjene. Nekako imam utisak da su ostale pjene mnogo rjeđe, vodenastije nego ova. Nakon korištenja koža mi je zamatirana, nema nikakvih masnoća na njoj a pored toga što je najvažnije nije isušena!



Cijena Alverde pjene za lice je 5,95 KM za 150 ml proizvoda.



Da li koristite pjene za lice? Da li ste probale ovu i kako vam se sviđa?


You Might Also Like

0 komentari

Subscribe