Eos lip balm

19.5.16


Cijeli svijet je poludio za EOS balzamima za usne, svi ih hvale na sva vrata. Ja sam ih priželjkivala mjesecima, međutim u Bosni i Hercegovini nisu bili dostupni, a u inostranstvu ja nemam nikoga da mi može poslati. U Kanadi koštaju oko 3 dolara, dok je kod nas 12 KM (6 eura) za samo 7 g proizvoda.



Naziv EOS je ustvari skraćenica od evolution of smooth, što bi u prijevodu značilo "evolucija mekoće". Ono što se meni posebno sviđa kod ovog balzama jeste preslatko pakovanje i naravno što odlično izgleda na slikama. Pored balzama, oni nude još i kreme za ruke, losione za tijelo i pjene za brijanje.



EOS balzami ne sadrže gluten, parabene i druge slične štetne tvari. Oni su 100% prirodni i 95% organski. Obogaćeni su antioksidantima, shea puterom i jojobinim uljem o kojem sam pisala u ovom postu. 



Savršeni su za nošenje ispod ruža jer ne ostavljaju masni trag na usnama. Njega je srednja, sasvim dovoljna za svakog ko nema veće probleme sa suhoćom usana. Ne ostavlja boju na usnama i savršeno miriše. Planiram da kupim i ostale ukuse kada budu na sniženju ili kada budem išla u inostranstvo po nekoj povoljnijoj cijeni. I definitivno ne planiram da bacam ove kutijice, ako pratite Tamaru Kalinić na youtube i znate u čemu ih ona drži pored kreveta ehh onda vam je sve jasno:) 





Koje vi balzame koristite i da li ste probali EOS balzame i kako vam se sviđaju? 

You Might Also Like

2 komentari

  1. Odlican post, i ja mjerkam EOS, vidjela sam da ima u Dm-u pa cu svakako probati

    Recenzije11.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Anonimno18:13

    Baš su me zanimali ovi EOS balzami prije nego što su i došli kod nas. Međutim, mislim da su precijenjeni..ipak, 12 KM je previše, barem za mene :)

    OdgovoriIzbriši

Subscribe