Ready, steady, summer! by Essence

12.10.18


Essence te čini spremnom za ljeto i sportske aktivnosti! Nova trend kolekcija "ready, steady, summer!" sadrži sve što nam treba za ljeto u ovoj kolekciji. Gumice za kosu, sweatband, proizvodi sa zaštitom od sunca sa lijepim efektima. Ja sam dobila par proizvoda koji su mi odlično poslužili ovo ljeto:)



Instant refresh dry šampon za suho pranje kose  - ja koristim šampon za suho pranje kose u spreju, a kada ga potrošim koristim baby puder. Ovo je sličan proizvod baby puderu, a miriše fenomenalno i ne ostavlja bijeli trag na kosi. Potrebno je nanijeti određenu količinu šampona na dlanove i protrljati, zatim proći kroz dijelove kose koji su masni. Ukoliko nanosite diektno na kosu, treba biti pažljiv jer ukoliko ne protrljate dobro taj dio gdje ste nanijeli mogu ostati žute fleke. Dolazi u dvije nijanse, moj je u nijansi 01 fit is the hit. Ja sam baš zadovoljna ovim proizvodom, i ne guši me kao onaj u spreju. Cijena šampona je 5,25 KM.






Instant matt upijajući papirići za lice - ovo je najsavršeniji proizvod za nas masnokošce! U jednom pakovanju dođe 50 papirića, ukloni višak masnoće, a da ne skine nimalo pudera. Ja često matiram lice običnim maramicama, ali pošto svaka skine dio pudera uvijek ga moram popravljat. Nakon korštenja papirića moje lice se manje masti, dva puta u toku dana sa njima matiram lice, a inače je izuzetno masno. Cijena papirića je 4,25 KM.





Colour changing balzam za usne - dolazi u dvije nijanse 01 i 02. Moj je u nijansi 01. Kada nanesete ovaj balzam pretvara se u prirodnu roza boju usana. Ima zaštitni faktor 20 i osjeti se na mentol. Cijena balzama je 4,85 KM.





Active proof fixing puder -  klasični bijeli presovani puder, služi za matiranje lica i ima zaštitni faktor 20. Ostavlja bijeli trag na licu, ali ukoliko dobro utapkate proizvod, savršeno radi svoj posao! Proizvod koji je potreban svakoj djevojci koja ima masnu kožu lica. Cijena pudera je 6,35 KM.




Da li ste probale nešto iz ove "Ready, steady, summer" limitirane kolekcije i kako vam se sviđa? Meni se najviše sviđaju papirići za matiranje lica koje ću uvijek imati u torbi.

PR proizvodi.

You Might Also Like

0 komentari

Subscribe