Balea Trend It Up sprej za ravnanje kose

14.6.17


Ako ste zaljubljenica ravne, njegovane, sjajne i glatke kose ovaj post je za vas. Balea Trend It Up sprej za ravnanje kose dolazi u ljubičastoj plastičnoj bočici od 200 ml oko 4 KM sa prskalicom na vrhu, sa sigurnosnim patentom koji vam obezbjeđuje sigurnost od curenja proizvoda ako ga nosite na putovanje. Predivnog je mirisa, mene podsjeća na lubenicu. 



Kada sam na polici u DM-u ugledala sprejeve za kosu, prvo sam potražila sprej za zaštitu od feniranja, međutim vidjela sam da ima i ovaj sprej za ravnanje kose koji sadrži kolagen a on jača i štiti vlakna kose pri feniranju ili extremnom izlaganju visokim temperaturama prilikom peglanja kose ili figara. Jedino me brinulo što sadrži alkohol, koji kosu može isušiti, međutim moram napomenuti da ne treba pretjerati s ovim sprejem jer vam kosu može isušiti. Meni ovaj sprej zaista služi, kosa je ravna i glatka, kao svila pod prstima! Naravno, kosa nije u potpunosti ravna sama od sebe već joj je potrebno feniranje. S obzirom koliko je šprica dobra i kvalitetna, proizvod mi savršeno rasprši po kosi, ovu ambalažu ću definitivno sačuvati i koristiti za nešto drugo :D





Da li ste probali neki sprej za zaštitu/ravnanje kose ili ovaj i kako vam se dopada?

You Might Also Like

0 komentari

Subscribe