Bell cosmetics grupna recenzija

6.10.18


Prošli mjesec sam od Ovnaka dobila paketić proizvoda sa novom kozmetikom koja je stigla na naše tržište u CM prodavnice. U pitanju je Bell kozmetika, ja sam je probala prvi put. Dolazi nam iz Poljske i nudi široku ponudu proizvoda. Tražila sam po netu da li su druge blogerke pisale o ovoj kozmetici, ali sam pronašla jako malo recenzija. Ja sam sebi dala vremena da isprobam detaljnije ovu šminku, nosila sam je najćešće na posao, ponekad i po 12 sati sam je imala na licu, a kakvi su moji utisci i koliko je izdržala na mom licu, pročitajte ispod :D 



Bell Clasic ruž za usne - klasični ruž sa sjajnom teksturom. Ovaj ruž koristim za svaki dan, nije dugotrajan, u toku dana ga nanesem više puta. Sviđa mi se to nema previše balzamastu teksturu, a nijansa mu je fenomenalna. Cijena ovog ruža je 4,95 KM.






Secretale contour lip liner - olovka za usne u nijansi 04. Olovka je na odvrtanje i jako je dugotrajna, koristim je ponekad i preko cijelih usana, umjesto ruža za usne. Precizno se nanosi, ne razmazuje se i ostaje na usnama cijeli dan. Čak i nakon jela ne spada, cijena olovke je 3,95 KM.





Zoom Zoom maskara - kada sam otvorila maskaru i ugledala četkicu odmah sam znala da će mi se svidjeti! Silikonska je četkica i elastična je. Produži trepavice, fino ih razdvoji i maskara stoji cijeli dan, ne trusi se u toku dana, što je meni veoma bitno. Cijena maskare je 5,95 KM.




Moroccan Dream Matte Liquid Lipstick -  matt tečni ruž dolazi u plastičnoj ambalaži sa klasičnim aplikatorom koji je veoma precizan i uredno nanese ruž bez olovke za usne. Moj je u nijansi 04. Tekstura mu nije toliko gusta kao kod ostalih matt ruževa, a izuzetno je pigmentovan. Nakon što ga nanesete postaje matt. Kada bukvalno stavim malo maskare i ovaj ruž svi ga primjete. Nije mi potreban uz njega ni hajlajter, ni sjene, da bi se šminka primjetila. Baš je upečatljiv! Sviđa mi se što nije ljepljiv na usnama i nevjerovatno je dugotrajan, ne isušuje usne i ravnomjerno se skida. Kada hoću u potpunosti da ga skinem nije dovoljna samo vlažna maramica, nego ga moram uljem skinuti ili nekim sredstvom za skidanje šminke. Cijena ovog ruža je samo 4,90 KM.





Na slici od Bell proizvoda nosim: Zoom Zoom maskaru, Moroccan tečni ruž i Perfect Cover korektor.



Perfect Cover Concealer - ima odličnu pokrivnu moć. U nijansi 01 Ivory, poprilično je svijetao i miješam ga s jednim tamnijim koji imam. Kada ga nanesem samog daje neki prirodni sjaj koži što mi se zaista sviđa. Za svaki dan je odličan jer nije težak na licu! Za malo jači make-up nije baš najbolje riješenje. Cijena korektora je 4,95 KM.




Od svih proizvoda najviše mi se svidio Moroccan tečni ruž koji je postao moj omiljeni tečni ruž od svih koje sam do sada probala. Javite mi da li ste probale nešto od Bell kozmetike i kako vam se sviđa današnji post?

PR proizvodi.


You Might Also Like

1 komentari

  1. This red lips is very nice
    https://www.melodyjacob.com/

    OdgovoriIzbriši

Subscribe