Avon Far Away Rebel EDP Anew Mark

20.9.18


Ćao drage moje! Avon mi je poslao novitete iz kataloga 13/2018. Baš sam se obradovala, jer su mi se apsolutno svi proizvodi svidjeli, pa da krenemo redom:)



Far Away Rebel parfem - jedinstven i odvažan miris sa gornjim notama ribizle i raskošnog crvenog voća, cvijetnim središnjim notama slatke narandže i zavodljivog jasmina na bazi sandalovine i slane karamele i čokolade.

Gornje note: ribizla, crveno voće, šljiva.Srednje note: cvijet narandže, đurđevak, jasminBazne note: pačuli, slana čokolada i karamela, amber.Za odvažnu ženu! Usudi se da budeš svoja! Ovo je najsavršeniji parfem za svaki dan, ja sam ljubitelj slatkastih parfema, a u Avon katalogu mu je cijena 19,90 KM za 50 ml EDP.



Anew Clinical Defend & Repair maska za lice - sa antioksidansima i kaolin glinom, čisti nečistoće i toksine nastale zbog zagađenosti vazduha, izglađuje bore, podmlađuje, vraća mladi izgled kože i štiti od preuranjenog starenja. Cijena maske je 10,90 KM za 50 ml proizvoda.
Nanijeti na očišćeno lice i ostaviti da djeluje 15 minuta, dok formula ne potamni. Temeljito isprati lice, koristiti 2-3 puta sedmično.
Zašto je detoksikacija važna za kožu?
Naša koža je, zbog zagađenosti vazduha konstantno izložena slobodnim radikalima. Slobodni radikali oštećuju ćelije kože i uzrokuju prerano starenje. Detoks kože pomaže u neutralisanju štetnih uticaja, zato je potrebno da se ponavlja 2-3 puta sedmično.
Silikonska četkica za masku za lice je neophodna svakoj ženi koja voli da koristi maske za lice. Ja sam ih u jednom periodu imala 7-8 i bilo mi je mrsko nanositi jer moram oprat ruke prije i poslije korištenja, pa tek nakon nekoliko minuta skidat masku i postalo mi je mrsko koristiti ih. A sve četkice koje imam su sa dlačicama i treba mi dosta vremena dok je očistim, isperem masku sa nje i onda dok se osuši, a pritom dlačice znaju iritirati kožu. Avon je osmislio savršeno riješenje, silikonsku četkicu za masku za lice, nanesem masku na nju, fino se razmazuje na koži, dovoljno je tanka da obuhvati sve dijelove oko nosa, a ruke mi ostaju čiste!! Kada odem isprati masku, četkicu operem i obrišem, čas posla! Hvala Avon što si nam olakšao korištenje ovih predivnih maski za lice, cijena četkice je 6,50 KM.






Mark Big & Extreme Volume & Lenght maskara - za efekat kao iz salona! Sviđa mi se četkica koja ima kratke i duge čekinje i time daje volumen i produžava trepavice. Cijena ove maskare je 7,90 KM. Ja je koristim svaki dan na poslu i traje mi po cijeli dan, i meni najbitnije ne preslikava mi se na gornji kapak! 



Javite mi da li ste probale neke od ovih proizvoda i kako vam se sviđaju?

PR proizvodi.

You Might Also Like

0 komentari

Subscribe