8 u 1 Eveline Total Action Nail Therapy

3.11.17


8 u 1 tretman za jačanje noktiju dolazi u kartonskoj kutiji, sadrži 12 ml proizvoda i rok za upotrebu je 12 mjeseci nakon otvaranja. Na poleđini se nalazi deklaracija sa upustvom za upotrebu.

Način upotrebe: prvog dana nanosi se prvi sloj, drugog dana slijedeći, trećeg dana se skidaju oba sloja i nanosi novi tokom 2-3 nedjelje. Nakon toga se koristi samo kao bazni lak jednom nedjeljno. Proizvođač upozorava da proizvod NE TREBA nanositi na oštećene nokte - nakon skidanja gela. Prije upotrebe potrebno je zaštiti zanoktice kremom ili uljem.



Ukoliko imate problema sa lomljivim noktima, nokti koji se listaju vjerujte mi riješit će vam taj problem! Ja nemam nekih posebnih problema oko noktiju poprilično su čvrsti, međutim koliko pomaže ovaj lak nisam bila ni svjesna dok ga nisam počela koristiti! Sada ga nanosim prije svakog lakiranja noktiju, nekada je to svakih 5 dana nekada svakih 7 dana..nokti su mi nevjerovatno čvrsti, imate osjećaj kao da ste ih gelirali u salonu.



Ja sam ovaj lak platila u DM-u na sniženju 4,90 KM a redovna cijena mu je 5,50 KM.



Da li ste probale ovaj lak i kakvi su vaši utisci?


You Might Also Like

3 komentari

  1. Super post. Redovno te citam samo tako nastavi. <3

    https://kraljicadrameblog.wordpress.com/2017/10/25/black-and-red-devil/

    OdgovoriIzbriši
  2. kupila sam skoro eveline posto ga nisam koristila i nakon dve nedelje nokti su mi super :) pratim tvoj blog, ako zelis pogledaj moj

    oazalepote.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši

Subscribe