Avon Mark Liquid Lipstick and more

8.11.17


Prije više od mjesec i po sam bila na Digitalnim Divama post OVDJE gdje sam dobila paketić ovih divnih proizvoda. Imala sam priliku probati mark tečne ruževe prije nego što su izašli u prodaju.




Avon True Perfectly Matte ruž za usne - pakovanje je kao i sama završnica ruža potpuno mat i napravljeno je od plastike. Zatvara se na klik. Ruž je došao zaštićen celofanom međutim ja nisam mogla odoliti a da ga odma ne otpakujem. Tekstura je izuzetno prijatna i baš je maziva. Jako je ugodan na usnama i ni malo ih ne isušuju. Baš me iznenadio ovaj ruž jer je tekstura maziva a potpuno je mat. Ja sam jedna od onih kojima se brzo isuše usne a volim mat ruževe, a ovaj ruž je savršen, ne isušuje a mat je! Miris je blag i slatkast.




Ovo je nijansa Pure Pink a cijena mu je 7,90 KM u trenutnom katalogu 15/2017




Avon Mark Liquid Lipstick dolaze u 20 različitih nijasi, u dvije verzije matt i shine. Ambalaža ruževa je jako slatka i praktična. Meni izgledaju kao lakovi za nokte u ovim staklenim posudama. Jedina razlika u ambalaži je u poklopcu, mat verzija ima mat crne poklopce, a shine verzija, sjajne crne poklopce. Aplikator je u obliku dijamanta, prilično precizan i jednostavan za upotrebu. Cijena ovih ruževa je 6,90 KM za 7 ml proizvoda u trenutnom katalogu 15/2017.



Ja sam dobila dvije nijanse, mat verzija Pinking About You i sjajna verzija Caffeined. Pigmentacija je fantastična! Boje su intenzivne, pune i prenose se na usne u jednom potezu. Dva sloja vam nisu potrebna jer će vam se ruž nakupljati u unutrašnjim dijelovima usana, a to izgleda neuredno. Posebno što mi se sviđa je što ne isušuju usne (ukoliko ste primjetili o mat tečnim ruževima mislim da nikada nisam pisala jer mi usne isušuju nenormalno). A mana im je što ne traju baš dugo, nakon jela i pića u potpunosti nestanu.





Planet Spa Body mouisturiser - hidratantna krema za tijelo sa mediteranskim maslinovim uljem.
Dubinski hidratizira, čini kožu mekom i glatkom i ostavlja svilenkast osjećaj na koži. Hidratantna, omekšavajuća formula obogaćena maslinovim uljem i ekstraktom lista maslne dubinski hrani i čini kožu nježnom i glatkom, bez masnih tragova. Ekstrakt lista masline je prirodno bogat antioksidansima, štiti kožu od vanjskih štetnih utjecaja. Maslinovo ulje dubinski njeguje kožu, bogato je vitaminima A, E i K, te pomaže koži održati svoj prirodan zdrav izgled. Lako se nanosi. Klinički i dermatološki testirano. Jedina stvar koja mi se ne sviđa kod ovog proizvoda je što ponekad ostavlja sitne zelene tačkice po koži. Redovna cijena je 21,90 KM.



Da li ste probale neke od ovih proizvoda i kako vam se sviđaju?
PR proizvodi


You Might Also Like

1 komentari

  1. Avonovi matt ruževi su mi omiljeni... Doduše tečne nisam probala ali vjerujem da su dobri. :) Jedino ove sjajeve nikakk ne volim :)

    OdgovoriIzbriši

Subscribe