Avene termalna voda

15.11.17


Već dugo vremena slušam i čitam o termalnim vodama i uvijek sam odlagala kupovinu iste. Iskreno činila mi se kao bespotreban proizvod, pogotovo ako ste planirali 20-ak maraka potrošiti na nešto drugo.
Avene termalna voda je prirodna voda bez dodatnih sastojaka, bakteriološki čista, crpi se iz izvora i pakuje u sterilnom okruženju, mekana je i prilagođena i najosjetljivijoj koži. Namjenjena je za osjetljivu, nadraženu i alergijama sklonu kožu, djeluje umirujuće i kod opekotina od sunca, poslije tretmana protiv akni, iritacija kože nakon brijanja, depilacije i nakon skidanja šminke. Pomaže kod svraba, ekcema i suhe kože. 



Termalna voda dolazi u raspršivaču čiji je izgled sličan dezodoransu. Ja sam uzela najveće pakovanje od 300 ml jer je u apoteci bila akcija 1+1 gratis (dvije termalne vode od 300 ml za samo 28 KM) naravno račun sam podjelila sa drugaricom tako da sam je kupila za samo 14 KM. :) 



Termalna voda se može koristiti za sve i svašta, a ja ću vam napisati za šta sam je ja isprobala.
Prvo sam je počela koristiti
nakon kupanja da bi mi lice bilo više hidrirano.
Ukoliko
nanosim puder koji je gušče teksture pošpricam termalnu vodu da bi se lakše razmazao.
Nekad nanesem prije pudera,
umjesto prajmera.
Ponekad je nanesem na četkice za šminkanje kako bih ih pokvasila
radi jače pigmentacije, ili ako neki puder nanosim četkicom, nanesem na četkicu kako mi četkica ne bi upila puno pudera, na taj način štedim.
Koristim je i
nakon brijanja ukoliko mi se koža iritirala (najčešće na koljenima).
Odlična mi je
ljeti jer fino rashladi i osvježi kožu, iako je to samo momentalno.
Savršena je za korištenje ukoliko imate neki svrab.


Baš mi je drago što sam konačno probala ovaj proizvod a vjerujem da se nećemo razdvajati. Nemojte da vas zavaraju neke vode u raspršivačima koje možete da pronađete u drogerijama, jer mnoge nemaju nikakvo dejstvo na kožu, služe samo da se osvježite i rashladite.

Da li ste probale termalnu vodu i za šta je koristite? Namjena je puno, a sigurna sam da imate još neku ideju:) 



You Might Also Like

1 komentari

  1. Nisam probala ovu termalnu vodu, ali već dugo želim da je probam. :)
    https://little-diary-by-jovana.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši

Subscribe