Avon Mark big and style volume mascara & brow creme gel

25.10.17


Danas vam pišem o Avon Mark Big and Style Volume maskari i gelu za obrve koje koristim već skoro dva mjeseca. 



Avon kaže: Ovo je prva maskara na svijetu za stilizovanje sa Lashflex tehnologijom! Uz nju formila ostaje fleksibilna na trepavicama tako da ih možeš ponovo stilizovati i kada se osuše. Big & Style vam garantuje VOLUMEN (maksimalan efekat bez razmazivanja i grudvica), jednostavno STILIZOVANJE (promjeni look, a ne šminku) i PONOVNU APLIKACIJU (nanesi još jedan sloj i trepavice će biti fleksibilne cijeli dan).





Avon Mark Big and Style Volume maskara dolazi u klasičnoj crnoj ambalaži koja je karakteristična za cijelu liniju BIG maskara. Četkica je jako dobra. Dlačice četkice su različitih dimenzija i raspoređene su prilično gusto, a to je prvi nagovještaj da daje volumen trepavicama. Najviše mi se sviđa kod ove maskara je što ne pravi grudvice i nered na licu. Nema preslikavanja, a trepavice su mekane na dodir, nisu teške. Odlična je za nadograđivanje slojeva. Cijena joj je oko 9,00 KM.



Savjeti za nanošenje maskare:
- od korijena do vrha trepavica
- nemoj "pumpati" maskaru, nego ukloni višak o rub otvora
- uvijač koristi uvijek prije maskare, nikada nakon
- nanesi maskaru na obje strane trepavica
- koristi "cik-cak" pokrete
- naglasi vrhove trepavica  pozicionirajući četkicu vertikalno




Avon Mark Perfect Brow Creme Gel Pot - ovo je prvi gel koji sam probala za obrve, zato mi je trebalo malo više vremena za recenziju nego inače. Jako je teško pisati o nečemu sa čime se susrećete po prvi put. Do sada sam koristila olovke i sjenila za obrve, gelove nikada. Gelovi su namjenjeni osobama kojima nedostaju dlačice odnosno obrve te im je potrebno nešto i za oblikovanje i za popunjavanje, pri čemu praškasti proizvodi nisu dovoljni. Oni daju nešto intenzivniji efekat u odnosu na olovke i sjene, odnosno praškaste proizvode.



Proizvod dolazi u teglici, rok upotrebe je 12 mjeseci od otvaranja. Pri čemu morate voditi računa da dobro zatvorite teglicu, inače će se osušiti prije vremena. Kada sam ga nanijela na ruku pomislila sam uh odlično odgovarat će mi, međutim kada sam ga četkicom počela nanositi na obrve na meni je izgledao pretamno. Dok mi kolegica nije objasnila da je potrebno jako malo proizvoda da bi se dobio željeni efekat. Bukvalno četkicom samo dotaknem proizvod i nanesem gel na cijelu obrvu. Jer su moje obrve jako svijetle i potrebno je jako malo proizvoda. Savršen je za noćne izlaske isključivo jer šminka stoji cijelu noć a svjetlost je drugačija nego preko dana. Redovna cijena mu je 13,00 KM



Ovaj gel dolazi u dvije nijanse Deep Brown (ova) i Blonde. Nakon što sam probala ovu nijansu imam želju da probam i Blonde da vidim razliku koliko će mi proizvoda biti potrebno. Ukoliko nabavim i Blonde nijansu uradit ću update ovog posta.:)



Da li ste probale ove proizvode i kako vam se sviđaju?
PR proizvodi

You Might Also Like

0 komentari

Subscribe