Illustration

28.11.17

Ćao drage moje! Oduvijek ali oduvijek sam željela da imam svoju ilustraciju! Nikada mi se nisu sviđale one deformisane, smiješne ilustracije sa ogromnim glavama ili karikature, to mi je užas. Prva ilustracija koja mi se svidjela je bila kod bivše blogerke Vickitas iz Švedske, koju sam vidjela prije možda 7 godina. Ooo da, otkad pratim blogerke :) Svidjela mi se jer baš opisuje njen stil, iako je na toj ilustraciji bila sa sunčanim naočalama, svi mogu prepoznati da je to ona, jer je ilustracija toliko dobro napravljena. Naglašene usne, velike ogrlice, Chanel torbe, elegancija.. Nažalost ona je zatvorila blog pa vam ne mogu ostaviti link da vidite koja je to ilustracija. Nedavno je moja blogokolegica Amina počela da pravi ilustracije i baš mi se svidjelo kako to radi. U pitanju je COCO Illustration na facebooku, ili na instagramu @coco.illustration. Pogledajte profil, moju ilustraciju mislim da je uradila najslađe za sada. Kako se vama sviđa? Ukoliko želite svoju ilustraciju javite se na njen profil.
Ispunjavam svoje željice do kraja ove 2017-te godine:) Još umjetničku sliku da me neko nacrta i eto ga životna želja ispunjena :D Haha nećemo toliko daleko ići, samo se šalim :D




You Might Also Like

2 komentari

  1. Draga Asja prvi put sam na tvom blogu i moram reći da sam oduševljena!
    Što se tiče ilustracije, moram reći svaka čast umetniku!
    P.S Zapratila sam te, pa ako želiš uzvrati :)
    Magični svet lepote

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno <3 To mi bas znaci ljubim tee :*

      Izbriši

Subscribe