Clinique proizvodi

12.7.20


Clinique proizvodi odlikuju se najvišim standardima kvalitete, idealni i nezamjenjivi za osjetljivu kožu. Brend nastao od strane dermatologa 100% bez umjetnih mirisa, 7200 je puta testiran svaki proizvod prije puštanja u prodaju. Prvi su izašli sa dermatološkim konceptom, a osmislili su i Clinique kompjuter, u vrijeme kad ta riječ praktički nije postojala. Također, Clinique je prvi brend koji je imao proizvode za svaki tip i za sve potrebe i probleme kože.



Clinique Stay Matte oil-free makeup - Idealan puder za masnokošce. Ovo je jedini puder koji moju kožu održava najduže matt. Kada sam ga nanijela prvi put nakon par sati uzela sam ogledalo da popravim puder kao inače jer masnoća mog lica izbija uvijek, međutim nisam imala šta da popravim!! Kakav sam šok doživjela! Jedini puder u koji se kunem da je najbolji za izuzetno masnu kožu lica. Ima odličnu pokrivnu moć. Cijena mu je 75 KM za 30 ml proizvoda.



Puder je u nijansi 15 Beige





Clinique Pop Lip Color & Primer Rouge Intese & Base -  prvenstveno ovo je moja nijansa života!! Inače koristim i najbolje mi stoji samo ova nijansa ruža. Dopada mi se što je pakovanje u boji ruža, jer je lakše pronaći željenu nijansu. Luksuzna formula bez težine na usnama. U jednom sloju daje potpunu pokrivenost i bogatu pigmentaciju. Ne suši usne, već ih idratizira 100% formuliran bez parfema. Tekstura mu je kremasta. Moje usne su sklone isušivanju, ja nikada ne koristim matt tečne ruževe jer mi je isušuju usne, a ovaj ruž mojim usnama jako prija. Cijena mu je 67 KM.








Clinique Liquid Facial Soap For Oily Skin - Lagana neisušujuća pjena koja oslobađa površinske nečistoće sa kože, ukljanja ih i štiti prirodnu ravnotežu vlažnosti kože. Formula se brzo ispira i ostavlja kožu čistom, ugodnom i osvježenom a nikada zategnutom i isušenom. Ja je koristim dva puta dnevno ujutro prije nanošenja šminke i uvečer kada skidam šminku. Istisnem malu količinu na dlanove i pomješam s vodom, zatim umasiram na lice i isperem vodom. Cijena mu je 72 KM za 200 ml proizvoda.








Clinique Clarifying Lotion Step 3 - Ovo je drugi korak u Clinique prilagođenom sistemu njege kože u tri koraka. Poboljšava zdravlje kože, ukljanja mrtve stanice kože, pruža osnovu za stvaranje novih, osvježava, čisti, hladi i zaglađuje. Služi kao hidratacija. Ja ga koristim ujutro i navečer. Nanesem losion na tufer i nježno očistim lice. Cijena mu je 61 KM za 200 ml proizvoda.





Clinique Dramatically Different Moisturizing Gel - Treći korak u Clinique prilagođenom sistemu njege kože u tri koraka. Dermatološki ispitana i razvijena krema za lice koja u svom sastavu ne sadrži ulje, te omekšava, zaglađuje i poboljšava tonus kože. Ostavlja je sjajnom i nahranjenom. Ja je nanosim dva puta dnevno ujutro i navečer na očišćenu kožu. Cijena mu je 148 KM za 125 ml proizvoda..





Clinique Moisture Surge Hydrating Supercharged Concentrate - Hidratantni gel trenutno hrani dehidriranu kožu pojačavajući nivo vlage u istoj. Održava kožu hidriranom 72 sata. Ovaj gel nanosim večinom samo navečer. Cijena mu je 93 KM za 48 ml proizvoda.






Clinique Fresh Pressed Repair Clinical - hidratantna krema koja trenutno zateže i puni, oživljava, obnavlja i preoblikuje vaš izgled. Pomaže vam da preoblikujete izgled svojih ključnih područja podižući i učvršćujući izgled linije vilice, vrata i lica vidljivo konturirajući profil, sve dok ciljate bore, tupost i neujednačen ton kože.





Sve proizvode sam kupila u Americi po mnogo jeftinijim cijenama. Ovo su naše cijene koje sam našla na stranici parfimerije Plaza. Moja koža od svih ovih proizvoda blista i mislim da sam se opasno navukla na Clinique. Da li ste probale neke od ovih proizvoda i kako vam se dopadaju?

P.S. Sve fotke su pravljene dok sam bila u izolaciji na brodu.


You Might Also Like

0 komentari

Subscribe