Chanel products

23.7.20


Chanel proizvode sam kupila na brodu kada sam radila, a uz lakove sam dobila tester Chanel sjenke. Sačuvala bih čitavo pakovanje da vidite kako izgleda, ali nisam razmišljala u početku da ću pisati recenzije za blog o ovim proizvodima, ali eto, šta je tu je :)



Chanel Le Vernis 516 - lak za nokte, tamnoplave boje koji na noktima izgleda skoro kao da je crni. Pored jedine crvene boje na noktima koju nosim, ovaj mi se posebno svidio. Koristila sam ga bez top coata i nije mi toliko sjajan kao sa njim. Kada nanesem Chanel Le Top Coat - nokti mi izgledaju kao gelirani. Trajnost chanel laka za nokte je maksimalno 7 dana. Redovna cijena im je 28$.





Chanel Ombre Essentielle Soft Touch Eyeshadow - Midnight No.118 - (tester pakovanje) ovo je jedan od Chanelovih kasika. Tamnosiva, skoro crna matt sjena koja sadrži sitne sive šljokice. Lako se blenda i može se nadograditi. Sjena je savršena za smokey eye look. Cijena ovog proizvoda je 31,50$




Da li ste probale neke od ovih proizvoda i kako vam se sviđaju?

P.s. sve fotografije s ovog posta su napravljene dok sam bila u izolaciji na brodu:)


You Might Also Like

0 komentari

Subscribe