Benefit Gorgeous Travel Fast & Gold Rush Blush

26.7.20



Znate li da sam na brodu dočekala svoj rođendan? Ovaj današnji post je rođendanski poklon od moje drugarice Mine :) Koliko je pakovanje slatko i koliko me obradovala, jer takvo nešto nisam očekivala, ma riječima vam opisat ne mogu! Danima dok smo se sunčale ispitivala me šta volim od kozmetike i šta koristim. S obzirom da je vidjela da imam masnu kožu lica i proširene pore, kupila mi je set gdje dođe mini pakovanje prajmera, mini maskara i full size bronzer i posebno jedno srednje pakovanje prajmera.







Benefit BADgal Bang maskara - četkica joj je gumirana, i sama drška, fleksibilna je i laka za nanošenje. Dlačice su skroz ravne i paralelne. Nanese maskaru čak i na najsitnije trepavice. Dugotrajnost joj je fenomenalna, ne preslikava se što je meni najbitnije i ne mrvi se. Cijena ovog mini pakovanja je 13$. Postoji i veliko pakovanje u crnoj i plavoj boji, cijena mu je 25$.







Benefit The POREfessional prajmer - opisuju ga kao balzam koji minimalizira vidljivost pora i finih linija. Namjenjen je svim tipovima kože. Možete ga kupiti u 3 različita pakovanja. Ja sam u paketu dobila mini pakovanje od 7,5 ml koje košta 13$, i dobila sam na poklon od drugarice srednje pakovanje od 22 ml koje košta 32$.



Pakovanje je preslatko, uslikala sam ga iz svih uglova. Tekstura prajmera je lagana, boje breskve, primjetnog ali ugodnog mirisa. Nanosi se na problematična područja, brzo se upija, i koža vam ostaje zaglađena. Bukvalno se ne osjeti na koži. 















Benefit Hoola bronzer - koristim ga kao bronzer, ali i za konturiranje. Pakovanje je kartonsko i meni odlično jer znam da mi se neće polomiti ukoliko ga nosim na putovanje. Na poklopcu dođe i ogledalo, ali potpuno nevažno, ja ga nisam nijednom koristila. Nijansa mu je odlična, niti je narandžast niti siv. Dugotrajan bronzer koji ostaje na licu dok ne odlučite da ga skinete. Pigmentacija mu je srednja, lako se nanosi, ne izgleda prljavo na licu i može se lijepo nadograditi. Cijena Hoola bronzera za 8 grama je 30$.








Benefit Gold Rush Blush - rumenilo koje sam koristila neko vrijeme, prije nego što sam shvatila da bih ga mogla uslikati. Uz njeg dođe i mini četkica ali sam je negdje usput izgubila (jer sam živjela na brodu). Pakovanje je kartonsko, kao kod Hoola bronzera, dođe i ogledalo koje po mom mišljenju niko ne koristi. Nijansa ovog rumenila je topla boja breskve koja se presijava na zlatnu. Pigmentacija je odlična, lako se blenda i može se nadograditi. Trajnost proizvoda je bukvalno dok ga ne skinete sami sa lica. Miriše fantastično, kao neki skupi parfem! Cijena ovog rumenila je 30$ za 5 grama proizvoda.







Da li ste probali nešto od Benefit kozmetike i kako vam se sviđa? Ja sam željela da kupim ajlanjer koji mi svi hvale, ali se brzo rasprodao.

P.s. Sve fotografije s ovog posta su napravljene dok sam bila u izolaciji na brodu.


You Might Also Like

0 komentari

Subscribe