Lancome Visionnaire Rich krema

19.7.20


Lancome Visionnaire Rich krema - učinkovita je u svakoj fazi djelovanja hijaluronske kiseline (hijaluronasom), donoseći dvostruku korist: ovisno o stupnju zrelosti, hijaluronska kiselina igra ulogu u  izgledu matriksa (efekt punije kože), a sada znamo da je i ključni faktor pri penosu određenog broja ćelijskih poruka, što je ključ optimalnog funkcioniranja svih komponenata kože. Stoga LR 2412 unapređuje kvalitetu matriksa, kao i koheziju između različitih slojeva, što rezultira ciklusom blagotvonog djelovanja na kožu.

U srcu formule koja nadopunjuje revolucionalnu liniju proizvoda Visionnaie kriju se dva sastojka: elasomeri, koji kremi pružaju raskošnu teksturu i donose učinak "trenutnog otpuštanja", čime nanošenje postaje pravo zadovoljstvo, uz poboljšanu interakciju kože i svjetlosti za iznimno suptilan efekt prekrivanja svih nepravilnosti, te ulje iz sjemenki Limnanthes albe, poznate po iznimnoj mogućnosti sprječavanja dehidracije kože zahvaljujući jačanju lipidne barijere.



Pakovanje kreme je baš luksuzno i veoma teško. Dok sam bila u Americi nju sam prvu željela da potrošim zbog kg u koferu. Tekstura kreme je lagana, gelasta. Kada se nanese na kožu, djeluje veoma lagano i hranjivo. Što je najbitnije nije masna, već ostavlja lice zamatiranim. Ja sam je koristila i kao prajmer, prije nanošenja pudera jer mi popuni i zagladi pore. Preporučuje se za normalnu/kombinovanu kožu. Cijena ove kreme je 189 KM za 50 ml proizvoda.



Da li ste probale ovu kremu i kako vam se dopada?

P.s. Sve fotografije s ovog posta su napravljene dok sam bila u izolaciji na brodu.


You Might Also Like

0 komentari

Subscribe