Bath & Body Works body cream

14.7.20


Postoje losioni za tijelo, a postoje i losioni za tijelo koje želite da pojedete! Oooo da, pričam vam o Bath and Body Works losionima za tijelo! Ja u životu nisam probala bolji losion za tijelo, generalno sve što sam probala od ovog brenda je savršeno, ali sam uspjela uslikati samo ova tri proizvoda (jer korona).



B&BW Wild Strawberry je prvi proizvod koji sam probala i mogu vam reći da miriše neodoljivo. Ali ne samo par sati nego bukvalno 24h mirišete na ovu kremu. Pored neodoljivog mirisa, losion je obogaćen sa Shea maslacem, kokosovim uljem i kakao puterom, što kožu ostavlja nevjerovatno mekanom, glatkom i nahranjenom.  




Ovo su B&BW Cake verzije, nevjerovatni mirisi i hidratacija kože! Moram da priznam da sam pogriješila što nisam nakupovala Bath and Body Works proizvode u Americi, umjesto Victoria's Secret jer je razlika ogromna. Ok, i VS ima svoje prednosti ali ništa se ne može porediti sa ovim. 



Cijena jednog losiona je otprilike 13 dolara (kada je sniženje možete ih kupiti po 4$).



Prije nego što sam pisala recenziju pokušala sam naći da li je neko pisao/koristio ove proizvode sa domaćeg tržišta međutim nisam ništa uspjela pronaći.
Ovo je brend koji treba hvaliti na sva vrata! Smatram da svaka osoba koja je probala u životu B&BW se teško rastaje s njima s obzirom da nisu dostupni kod nas... (dobila sam informaciju da ih ima u Njemačkoj).

Da li ste probale nešto od Bath & Body Worksa i kako vam se sviđa?

P.S. sve fotografije sa ovog posta su uslikane dok sam bila u izolaciji na brodu.


You Might Also Like

0 komentari

Subscribe