Lush Aromaco dezodorans

2.5.17


Šta kaže Lush?

Ovaj dezodorans u krutom stanju pun je nježnih, prirodnih sastojaka kako bi se osjećali svježe. Iskoristite snagu upijanja natrijevog bikarbonata i lijeske kako bi ostali suhi, dok se antibakterijski ocat kamilice i osvježavajući, mirisni pačuli brinu da mirišete slatko.
Savjet: kako bi Aromaco ostao dugo svjež, čuvajte ga zamotanog u papir u kojem se nalazi ili u zatvorenoj višenamjenskoj posudici.
Kako koristiti?
Nanesite na čiste suhe pazuhe kada god osjetite potrebu. Čuvajte ga dalje od izvora topline i sunca, a skladištite ga u vrečici kako bi zadržao vlagu i olakšao vam svakodnevno nanošenje.




Šta kažem ja?

Oduvijek sam imala želju da probam prirodni dezodorans, jer se u ljetnim danima od znoja ospem ispod pazuha, a ko će drugi izmisliti takvo nešto nego Lush! Aromaco je čvrsti dezodorans koji dolazi bez ambalaže. Dobila sam ga u ovoj kutijici da bi ostao svjež i da se ne stvrdne i ne osuši kada je bez ambalaže. Ja ga držim u kutijici u frižideru, u dodiru s kožom se otapa. Miris pačulija je jak, inače nisam ljubitelj jakih parfema, ali na ovaj sam se brzo navikla i zavoljela ga. Ovaj dezodorans ne sadrži aluminij i parabene, veganski je proizvod. Ne zagađuje okolinu, kao obični dezodoransi, Lush zaista razmišlja globalno! Ono što me posebno oduševilo je što sprječava znoj i miris pačulija se zadržava na koži jako dugo, možda sam taj miris zbog dugotrajnosti i zavoljela. I naravno koristeći Aromaco veganski proizvod nemam osip ispod pazuha :)








Cijena Aromaco dezodoransa je 11,00 KM za 100 grama proizvoda. Možete ga poručiti OVDJE. Za one koji dolaze u Tuzlu u Bingo City Centar jednom mjesečno imamo štand sa Lush proizvodima, tačan datum kada dolaze objavim na mom instagram profilu @asja_m. Da li ste koristili neke od Lush proizvoda i kakvi su vaši utisci?

PR proizvod

You Might Also Like

0 komentari

Subscribe