Essence Rock n Doll mascara xxxl

7.5.17


Smatram da je jako teško preporučiti maskaru jer smo sve različitih trepavica, uvijenosti, dužine i volumena. Moje omiljene maskare koje koristim godinama i iznova kupujem su Astor Air max, Deborah srebreno pakovanje i Maybelline metalik roza pakovanje. Pored njih često isprobam razne maskare, inače ih možete vidjeti na instagramu kada objavim sliku šta sam sve kupila, međutim rijetko mi se koja svidi da bih pisala o njoj na blogu.

Danas vam pišem o odličnoj maskari za svaki dan, Rock'n'Doll maskari koja dolazi u klasičnoj crnoj ambalaži, sa preslatkim natpisom i tufnicama. Četkica je minimalno zakrivljena, a ono što mi se posebno sviđa jeste što imaju duže i kraće dlačice. Moram da priznam da prvi put kada sam je nanijela sa dužom stranom dlačica nije mi se svidjela, ali kada maskaru prvo nansem sa kraćom stranom pa onda pređem sa dužom zaista mi produži trepavice, uvije ih i da im jako dobar volumen. 



Essence Rock'n'doll maskara dolazi u pakovanju od 12 ml po cijeni od 5,85 KM, što je zaista pristupačno i idealna je za svakodnevno korištenje. Veoma mi je bitno kod nje što se ne trusi, ne preslikava se i ne slijepi trepavice.




Da li ste probali ovu maskaru i kako vam se sviđa? 

You Might Also Like

0 komentari

Subscribe