Golden Rose make-up primer

26.5.17


Danas vam pišem o Golden Rose prajmeru za šminkanje. Prije svega da ponovimo šta je to prajmer i za šta služi? Prajmer je proizvod kojem je osnovni cilj prekrivanje nedostataka na licu kao i mana na koži. Oni funkcionišu kao krema ispod tečnog pudera, a cilj im je ustvari olakšano nanošenje pudera na lice, kao i to da naprave zaštitni sloj između vaše kože i pudera. Može pokriti sitne bore, proširene pore, crvenilo i druge nepravilnosti. Prajmer također služi da se puder zadrži duže na licu.



Golden Rose make-up primer mattifying and pored minimising dolazi u pakovanju od 30 ml, u kartonskoj ambalaži unutar koje se nalazi plastična tubica, matt koja ima odličnu pumpicu koja olakšava korištenje. Meni je jedna pumpica dovoljna da pokrijem cijelo lice. Cijena ovog proizvoda je 15 KM



Golden rose pored ove verzije ima i iliminirajuću od koje sam probala tester i mogu reći da se ne razlikuje mnogo od ove matt osim što sadrži sitne šljokice u sebi. Ja prajmer koristim svakodnevno, zato što mi popuni pore, daje svilenkast i prirodan izgled kože bez masnog izgleda. Golden Rose prajmer se brzo upija, a ono što mi se posebno sviđa je što mi ne zateže kožu. Kada ne nanesem prajmer na mom licu se to zaista primjeti, puder uđe u pore i ožiljke od akni i još više ih naglasi. Ovaj proizvod ne sadrži parabene, dermatološki je testiran.



Koje prajmere vi koristite i da li ste probali ovaj Golden Rose prajmer? 

You Might Also Like

0 komentari

Subscribe