Catrice Liquid Camouflage

14.5.17


Koliko god sam mislila da svi znaju za ovu Catrice tečnu kamuflažu opet se nađe neko ko nikada nije čuo za nju! Smatram da zaslužuje recenziju na svakom blogu a uz to i medalju! Uh nisam ni krenula pisati a već sam je nahvalila... Catrice tečna kamuflaža je namjenjena za prekrivanje nepravilnosti na licu, tamnih podočnjaka, crvenila i hiperpigmentacije. 



Catrice Liquid Camouflage dolazi u standardnom pakovanju sa spužvastim aplikatorom za nanošenje. Cijena mu je 7,25 KM za 5 ml proizvoda. Postoji u dvije nijanse, 010 (Porcellain) namjenjena osobama hladnijeg podtona kože i 020 (Light Beige) namjenjena osobama toplijeg podtona kože.

Kamuflaža je jako dobro pigmentovana, neki mogu čak i tetovaže sa njom da prekriju. Meni prekrije i crvenilo na licu, bubuljice, a posebno podočnjake! Miris je predivan, zadržava se na koži dugo. Postojanost mu je odlična, piše da je vodootporan što mogu i da potvrdim. Ne isušuje kožu što je jako bitno i za osobama sa suhom kožom.



Preporučila sam ga svim drugaricama koje nisu znale za njeg i oduševljene su, pogotovo one sa ogromnim crnim podočnjacima koje su bile sujevjerne. Većina djevojaka kaže da su im nijanse presvijetle. Moj savjet je kada nanesete kamuflažu, izblendate blenderom (nikako četkicom jer bi tada obrisale proizvod sa lica), nanesite puder u kamenu u tamnijoj nijansi da bi vam se izjednačilo sa vašom bojom lica.





Kada sam slike prebacila na laptop i vidjela da proizvod na ruci apsolutno ništa ne pokazuje, djeluje čak da je korektor tamniji od moje kože morala sam vam slikati razliku na mom licu sa i bez Catrice kamuflaže. I da još jednom, utapkajte je prstima ili ako imate blender izblendajte je, nikako četkicom ili povlačiti po koži jer ćete je tako samo obrisati sa lica!



Da li ste probale ovu kamuflažu i kako vam se sviđa? 

You Might Also Like

1 komentari

  1. Obozavam je! Koristim je zadnjih mesec dana i nije prosao dan da je nisam stavila :)

    OdgovoriIzbriši

Subscribe