DIY summer hat

6.6.16


DIY (do it yourself) projekti ili "uradi sam" projekti su mi omiljeni još od malih nogu. Krenuvši od igračaka koje sam sama pravila kada sam bila mala, do danas, razne odjeće koju prepravim ili sama skrojim:) Danas je to traka za šešir. Moj stari šešir koji je imao zalijepljenu leopard traku na sebi, koji baš zbog te trake sam jako rijetko nosila, ali obod šešira mi je savršeno odgovarao.
Inspiraciju za današnji projekat sam dobila kada sam bila u New Yorkeru i gledala njihovu novu kolekciju koja ima razne kičanke po sebi. Došla sam kući i razmišljala koje bi mi boje najviše odgovarale uz stvari za ljeto. Odabrala sam roza i sivu.


Sve što vam je potrebno:
- šešir
- konac
- traka
- makaze
- viljuška ili neki manji predmet oko kojeg ćete motati konac

Što se tiče trake, ja sam odabrala svijetlo roza i obradila sam je na mašini sa sivim koncem, vi možete uzeti bilo koju traku, kao na slici ispod i ne morate je obrađivati, to je po želji.
Kičanke kako da napravite možete pogledati na youtube OVDJE ili jednostavno ukucajte DIY tassel.
Kičanke za traku sam zašila ručno, a traku sam zašila samo na par mjesta, jer ko zna možda slijedeće ljeto napravim nešto novo.







Da li vi radite DIY projekte i kako vam se sviđa moj današnji projekat? 

You Might Also Like

2 komentari

  1. Great DIY, definitely will try it on my old hat..Thanks for sharing xoxo

    https://theninebyivana.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you :) When you made it, send me a photo so I can see it :) xoxo

      Izbriši

Subscribe