Golden Rose Essential Great Curl & Volume Mascara

18.6.16


Prije svega moram da kažem da sam u procesu isprobavanja raznih maskara, jer se moja najbolja maskara na svijetu ne može nabaviti više u mom gradu i okolini. U pitanju je ASTOR AIR MAX maskara, ako je ikad nađem u prodaji definitivno ću vam napisati recenziju. Njen kvalitet mi je jedno vrijeme zamjenila Maybelline Lash sensational maskara, u međuvremenu sam isprobala razne Essence, Maybelline, Loreal maskare, a sada trenutno koristim Golden Rose Essential Great Curl and Volume maskaru.



O ovoj maskari sam čitala na blogu Arkona make up and more, pa sam odma otišla da kupim ovu maskaru da je testiram. Cijena u Tuzli u Make up Areni je 5 KM.
Maskara dolazi u zaštitnoj foliji, što se meni najviše sviđa jer sam sigurna da nije niko otvarao maskaru i da neće biti suha. Četkica joj je gumena i malo je nakrivljena. Bila sam skeptična oko ove četkice, nisam znala kakve će mi trepavice napraviti i koliko vremenski će mi trebati da je nanesem s obzirom da sam se jako izmučila do sad sa nekim Maybelline maskarama, u koje se neke djevojke kunu da su im najbolje. Ova maskara mi je istog trenutka ostavila sloj maskare preko čitavih trepavica i nije bilo potrebe dalje da je nanosim, bukvalno za dvije sekunde se nanese.




Šta kaže Golden Rose: dobit ćete jasno definisane, produžene trepavice sa blagim volumenom, a možete očekivati da se blago uviju bez asistencije uvijača. 



Nisam htjela da nanosim tuš, da biste vidjeli kako maskara izgleda na trepavicama. Ono što mi je bitno je da ne pravi nikakav nered po očima i oko očiju, ne peče prilikom skidanja šminke, jednostavno se skida i ne opadaju trepavice od nje. Tekstura je tipična maziva, nije vodenasta a nije niti suha. Pigmetnacija je odlična, jedino moram da priznam da se u toku dana malo trusi.




Koju vi maskaru trenutno koristite i koja vam je omiljena?

You Might Also Like

4 komentari

  1. Svidja mi se kako izvlaci trepavice, divne oci imas, a recenzija je odlicna :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Porbala sam ovu maskaru ali mi nikako ne odgovara :( .. trenutno koristim Maybelline Lash sensational i odlicna je. Nju koristim vec pola godine i svaki put se njoj vracam.

    Charming Coco ♡ blog

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam u procesu isprobavanja raznih maskara, kao sto sam napisala u recenziji, Astor Air Max mi je najbolja na svijetu, njen kvalitet do sada meni je zamjenila upravo ta Maybelline Lash Sensational :) Tako da slazem se i ja cu se vjerovatno vratiti njoj cim ovu potrosim:)

      Izbriši
  3. WOW, baš mi se doima! Ako negdje naiđem na nju, svakako je kupujem! A što se moje omiljene maskare tiče, trenutno Big eyes od Maybelline-a. Upravo sam izbacila recenziju, svakako je preporučujem ako si u fazi eksperimentisanja s maskarama. xx

    OdgovoriIzbriši

Subscribe