Farmasi SOS serum

31.5.16


SOS serum se bazira na ljekovitom ulju čajevca. Čajevac je biljka, koja zahvaljujući svojim ljekovitim učincima godinama pomaže kod bilo kakvih dermatoloških problema.
Pakovanje sadrži 10 ml proizvoda, ali pošto se radi o čistom ulju može se i razblažiti sa vodom. Miris je izuzetno jak, ali također i prijatan jer se radi o biljci. Ovaj serum ciljano djeluje na oštećenja kože, ubrzava i pospješuje njen oporavak i direktno tretira bubuljice kako bi se spriječio njihov ponovni nastanak. Također omogućuje blagi piling lica i pH je neutralan.
Ja ga nanosim na prste, jer kroz ovo pakovanje izlazi po jedna kap, i onda nanesem na bubuljicu, u početku sam ga nanosila na tufer, ali smatram da bespotrebno upije proizvoda, pa sam se odlučila za prste. Koristim ga već dvije sedmice i primjetila sam odlične rezultate, akne koje sam imala upaljene su mi se povukle. Cijena mu je oko 14 KM, ja sam ga platila na sniženju oko 8 maraka.





Da li ste probali ovaj ili neke proizvode koje sadrže ulje čajevca i kako vam se sviđaju? 

You Might Also Like

0 komentari

Subscribe