Essie lak za nokte

16.7.20


Essie lak za nokte sam oduvijek željela da probam međutim nikada nisam željela da izdvojim 18 KM za lak, a "isti" mogu da kupim za 5 KM u Avonu. Prije nego što sam krenula za Ameriku kupila sam sebi 3,4 bočice crvenih Avon lakova za nokte, jer najviše volim da nosim crvenu boju na noktima. Međutim u kofer sam ubacila samo jedan i ostale zaboravila da ponesem. Kada sam ih potrošila otišla sam u Walmart misleći da ću kupiti OPI ili neki sličan brend dok nisam ugledala Essie koji se posebno izdvajao na polici sa svojom profinjenošću i posebnosti. 



Shvatila sam poentu, zašto je Essie lak 18 KM, prvenstveno ima savršene nijanse, koje nigdje ne možete pronaći, zatim imitira gel i jako je izdržljiv. Dovoljno ga je nanijeti u samo jednom sloju. Essie lakovi su nijansirani na elegantan, sofisticiran način. Nažalost više ga nema kupiti u DM.



Znate li da je Essie Ballet Slippers najpopularnija nude boja laka za nokte i da se jedna bočica ove nijanse u svijetu proda svake dvije sekunde! Naime, Essie ima i atraktivnu crvenu boju, koja se u sat vremena proda 12 bočica u pitanju je nijansa Forever Yummy, što je zapravo ova nijansa koju sam ja kupila.



Forever Yummy opisuju kao boju tanga i boju na koju možete računati kada želite manikuru s kojom ćete se istaknuti iz mase, a opet se zadržati u domeni elegantnog looka. Ova nijansa je miks između prave narandžaste i crvene boje, te je idealan odabir za ljeto, pogotovo kada potamnite, a lak za nokte dodatno istakne vaš preplanuli ten.

Da li ste probale Essie lakove za nokte i koja vam je omilljena boja?

P.S. Sve fotografije sa ovog posta su pravljene dok sam bila u izolaciji na brodu.

You Might Also Like

0 komentari

Subscribe