Essence noviteti jesen/zima 2017.

30.11.17


Prošli mjesec sam od Essence dobila ovaj paket proizvoda sa slike. Iskreno trebalo mi je vremena da sve ispobam i da stvorim mišljenje o proizvodu šta mi se sviđa, a šta ne. Jer je jako teško kada su proizvodi ovako lijepo upakovani. 



Svi proizvodi su stigli u ovoj plastičnoj torbici, slike sa jedne i sa druge strane.



Pa da krenemo redom:)



Essence Ultra Last Instant Colour Lipstick 05 -iz cijele kolekcije ovo mi se najviše svidjelo, ruž mi je dobar, ne traje posebno dugo na usnama, ali ova boja mi je tako lijepa, nosim je skoro svakodnevno, baš mi ide uz ovo godišnje doba. Ja volim tamne kremaste ruževe, jer od matt ruževa mi se uvijek vidi unutrašnjost usana što mi se baš i ne sviđa i meni lično isušuju usne.



Essence Soft Contouring Lipliner 11 - ova olovka mi je fenomenalna,  mekana je, jako ugodna na usnama, a matt je. Ponekad je nosim samu, nanesem je preko cijelih usana.




Essence Fresh and Fit Awake Primer - ja sam ugodno iznenađena ovim prajmerom. Ja imam izrazito masnu kožu lica, a ovaj prajmer ima glow efekat, ali kada se razmaže po koži pruža neki prirodni, zdravi sjaj. 



Volim kada dođu ovako zapakovani proizvodi jer znam da ga niko nije otvarao prije mene! Mrzim kada cure po drogerijama otvaraju proizvode umjesto testera, a s ovim znam i do kad im je rok trajanja, 12 mjeseci od "mog" otvaranja.



Jako malo proizvoda je potrebno za cijelo lice, ako imate problema sa prosijavanjem, obavezno fiksirajte lice matt kamenim puderom ili puderom u prahu, nakon nanošenja tečnog pudera. Produžuje trajanje pudera, ostavlja lice glatkim, a jedini nedostatak mu je što ne zatvara pore, a moje su proširene.




Essence Instant Volume Boost Mascara Smudge - Proof and Intese Black - meni su Essence maskare većinom dobre za tu cijenu koju nude. Maskara ima lijepo ljubičasto pakovanje, na prvu maskara mi je bila odlična, podigne trepavice, učini ih većima, da im jaki volumen, međutim nakon par sati nošenja preslika mi se na gornji kapak. To joj je jedina mana. Ukoliko ćete je nositi par sati odlična je, ali ako ćete ići na posao i provesti pola dana napolju, onda ova maskara nije za vas.
Essence Vibrant Shock Lash & Brow Gel Mascara - maskara u boji koju možete koristiti za trepavice i za obrve. Ja sam pokušala koristiti za oboje i nije mi se svidjelo. Nisam taj tip koji voli neke velike promjene. Ali mi je bilo zaista zanimljivo ispobati nešto novo i poigrati se sa šminkom.




Essence Metal Shock Lip Paint 04 - ovo je ustvari boja koja se nanosi nakon što nanesete ruž da napravite metal efekat. Kao i za prethodni proizvod smatram da je super stvar da isprobamo nešto novo na tržištu što do sada nismo imali prilike. Essence zaista ide u korak s vremenom i oduševi me svakom novom kolekcijom.




Essence Metal Shock Eyeshadow 04 - kremasta sjena u zeleno srebrenoj boji. Prije nisam bila ljubitelj kremastih sjena, jer očito nisam znala dobro da se našminkam. Međutim kako sam probala ovu sjenu stalno je koristim kada izlazim naveče. Odlična mi je i kao podloga za neku praškastu sjenu. Jedina mana je što je pomalo providnjikava, ali ukoliko precizno nanesete neće vam to predstavljati problem. Nakon mjesec dana shvatila sam da sam je koristila za apsolutno svaki izlazak, predobra je!




Essence Prismatic Hololighter Stick 10 - ja sam inače fan praškastih proizvoda jer je moja koža masna. Ali ovaj hajlajter mi se svidio jer je totalno drugačiji od svih ostalih. Dosta je pigmentovan, a ima ljubičasti odsjaj!! Koristim ga kao podlogu za praškasti hajlajter, da mi pojača pigmentaciju. A vi ga možete koristiti i samostalno. 





Essence Metal Chrome Blush 10 - oduševljena sam ovim proizvodom! Za dane kada mi se ne nosi puno šminke, nansesm ga i služi mi ko bronzer, rumenilo i hajlajter. Ima dovoljno sjaja u sebi, a na jagodicama izgleda divno.





Dobila sam i proizvode za nokte, dva laka jedan u tamnozelenoj ili plavkastoj metalik boji? Ne znam ni sama. Baš je zanimljiva i sviđa mi se što je metalik. U pitanju je Essence Brushed Metals Nail Polish 05 - ispod na slici sam nanijela dva sloja. Drugi lak je sa šljokicama koje su hologramske u duginim bojama - Essence Holo Rainbow Nail Polish 01.




Sada dolaze proizvodi koje sam koristila po prvi put u pitanju su Essence Metal Shock Nail Powder 01 - prah za nokte i Essence Metal Shock Sealing Top Coat - lak koji se nanosi nakon praha. Ovo mi je bilo jako zanimljivo, morala sam čak i da tražim kako se koristi. Ja sam nanijela na čiste nokte bez ikakog laka ispod praha i dobila sam efekat na slici gore. Međutim kada se nanese prvo neka tamna nijansa laka, a zatim prah, pa onda top coat nokti izgledaju kao ogledalo :)



Essence Lips Go Wow! Lip Art Palette 01 - paleta za usne sadrži četiri prekrasne jesenske boje za usne. Više sam ljubitelj ruževa jer ih uvijek nanosim u brzini, a ovu paletu ću da nekom poklonim, samo sam napravila swatcheve na ruci da vidite kako nijanse izgledaju.





Essence Superlast Eyeliner Deep Black - uvijek se veselim da isprobam novi tuš za oči. Prvo što mi se svidjelo je pigmentacija, a ono što mi se nikako ne sviđa je četkica koja je predebela, nije precizna i ja ne znam s njim izvući liniju.
Koristim ga s drugom četkicom jer je sam proizvod odličan i izuzetno crne boje, nema sivih tonova.





Essence Correct To Perfect CC Concealer Palette 10 - paleta korektora sastoji se od četiri različite boje, za razne probleme na licu: podočnjake, crvenilo, akne.. Sa ovom paleticom postižete ravnomjernost boja na licu, izbjegavate ružno šarenilo i slično.



Ja je nanesem prstima, a zatim ih utapkam beauty blenderom.
Narandžastu boju nanosim ispod očiju, na podočnjake
Zelenu na podučja lica koja su mi crvena
A ljubičastu i žutu na podučje lica koje želim da posvjetlim.




Essence Kiss The Frog Lipstick 01 - kada sam ga otvorila i vidjela da je zelene boje odma sam se sjetila mamine priče iz mlađih dana, kada mi je pričala o ovakvom ružu za usne. U pitanju je bio ruž u zlatnom pakovanju koji su kupovali u Turskoj i donosili kod nas u Bosnu, svi su ga imali, bio je zelene boje i kada ga nanese na usne bude crven. Kaže da ga nije mogla skinuti danima sa usana.
Ovdje nije takav slučaj, ovdje je u pitanju labelo koje ostavlja blago rozi trag na usnama.
Mislila sam da ga neću koristiti često, međutim stalno mi je u torbi i svako malo ga koristim. Pored toga što njeguje usne, ostavlja nježno roza trag. Super mi je fora što je na pakovanju napisana mala priča o žabi i princu:)



Ovo je bio jedan dugi dugi post. Pišite mi, da li ste probale neke od ovih proizvoda i kako vam se sviđaju? Možete ih pronaći na policama dm i cm marketa.


PR proizvodi


You Might Also Like

2 komentari

  1. Dobra recenzija... neke proizvode si mi upravo "prodala" ...

    Ja imam ruž u nijansi Natural beauty i nema ga više, barem ja ne uspijevam da ga nađem i ovaj gore me podsjeća na njega...

    [♡]

    OdgovoriIzbriši

Subscribe