Ebelin Mini Blenderi

12.5.17


Moj prvi Beauty Blender koji sam kupila u životu je bio Ebelinov u roza boji, koji mi se istrošio nakon nekog vremena i morala sam ga baciti. Nakon njega sam kupila razne blendere i moram da priznam da mi nijedan nije toliko dobar kao taj Ebeline.
Ebelin Mini Blendere sam dobila od rodice, kupila mi ih je u Njemačkoj u DM-u bili su oko 2 eura. Kod nas ih na tržištu još nažalost nema, ali nadam se da će uskoro doći.



Dok su suhi jako su mali i po meni nepraktični, kada se pokvase nabujaju (ispod imate sliku kako izgleda suh i mokar blender). Jako su učinkovite i odlične za korektor, stavljanje highlightera na manja mjesta, te ispod obrve zbog špica koji je za ta mjesta idealan, Može odlično poslužiti i za preciznije blendanje pudera oko nosa, na centralnom dijelu nosa, iznad usne ili ispod jagodica.




Da li ste probali mini blendere i kako vam se čine?

You Might Also Like

2 komentari

  1. Nedavno su stigli i u Srbiju, i planiram kupovinu, jer sam zadovoljna ljubičastim bjuti blenderom :)
    Šminke nikad dosta

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eh super na informaciji, onda uskoro sigurno stižu i u BiH :) Ljubičasti nisam probala, čula sam da je malo tvrđi od rozog, ali vjerovatno ću i njega probati :*

      Izbriši

Subscribe