Balea more blond šampon

20.5.17


S obzirom da vas najviše zanima moja kosa i da je post o posvjetljivanju moje kose najčitaniji OVDJE, imala sam želju isprobati i ovaj Balein šampon za posvjetljivanje kose.
Najčešće pitanje koje dobijem je da li se farbam?
Ne farbam se i nikada se nisam farbala. Ako poznajete bilo koju prirodnu plavušu reći će vam da joj je kosa potamnila vremenom i postala svijetlosmeđa. Moja kosa zimi počinje da tamni, a kako je posvijetlim u samo jednom danu možete pročitati OVDJE. Planirala sam da vam napravim slike prije i poslije korištenja ovog šampona, međutim pošto je moja kosa prirodna i nikada nisam koristila neku hemiju na njoj, ne biste primjetili ništa osim nevjerovatnog sjaja kose kojeg je teško uslikat. Šampon Balea more blonde ne sadrži silikone, žute je boje, pjeni se pri upotrebi i sadrži ekstrakt hmelja. Ima neprirodan miris, ali bitno je da nije jak. Nakon dužeg perioda korištenja ovog šampona primjetila sam da moju kosu ravnomjerno posvijetli, što nije slučaj sa sprejom, gdje morate paziti kako nanosite. Takođe ako šampon koristim često moja kosa bude previše "žuta" što se meni lično nikako ne sviđa, tako da ovaj šampon koristim jednom sedmično, a sprej jednom mjesečno ili čak jednom u par mjeseci. Takođe ovaj šampon će vam kosu dubinski oprati, a količinu nanosite kao i kod svakog drugog šampona. Ako želite svjetliju kosu i sjajnu kosu ovaj šampon definitivno morate probati. Cijena šampona je oko 4 KM za 250 ml.






Da li ste koristite ovaj ili neki proizvod za posvjetljivanje kose i kakvi su vaši utisci?

You Might Also Like

2 komentari

  1. Ja sam ovo koristila prije mozda 2 godine kad sam bila na moru i kosu mi je posvijetlio barem za 3 nijanse.Nastavila sam ga koristiti i kad sam se vratila s mora,ali vec nakon drugog pakovanja mi je dosta isusio kosu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kao što sam napisala u postu, šampon treba koristiti jednom sedmično, ne svaki dan kao obične šampone jer je dosta jak, dubinski čisti kosu plus posvjetljava :)

      Izbriši

Subscribe