Avon Goody Bag

29.7.18


Ćao drage moje! Vjerujem da ste vidjele kako mi je bilo na konferenciji za blogere u prethodnom postu OVDJE. Danas vam pišem o sadržaju goody bag-a koje smo dobili.




Dobila sam dva nesesera sa najpopularnijim printom lišća ovoga ljeta. Veliki sa providnim dijelom, savršen za šampone, gelove za tuširanje i kreme za sunčanje, i mali za šminku.



Avon Care Sun+  sprej sa zaštitnim faktorom 15 idealan je za one sa preplanulim tenom. Sviđa mi se ovo pakovanje koje je kao rebrasto sa strane da ne bi klizilo iz ruke, lako je za upotrebu. Lijepo se razmazuje i brzo upija, ostavljajući kožu suhom i zaštićenom. 




Avon naturals body care Escape - već sam pisala o ovom proizvodu OVDJE.



Avon Aquavibe love now - sprej za tijelo dolazi u pakovanju od 100 ml. Glavne note su mu: kruška, jagoda, jantar. Mene podsjeća na unisex parfeme, zadržava se na koži satima. Cijena mu je 14,90 KM.




Avon Big and Style Volume Mascara - o ovoj maskari sam već pisala OVDJE, sada je u drugačijem pakovanju. 




Avon True Glimmerstick olovka za oči - dolazi čak u 34 nevjerovatne nijanse! Ja sam dobila crnu, koristim je svakodnevno, nanosim je umjesto tuša. Traje preko 15 sati dnevno a da je ne moram popraviti, ne razmazuje se uopšte, a posebno mi se sviđa što se lako skida sa očiju. Ovo mi je savršena zamjena za tuševe koji se skidaju teško a potrebni su mi da izdrže cijeli dan. Cijena ovih olovaka je 4,50 KM.





Avon Mark Epic Lip Transformer Lipstick - dobila sam dvije nijanse: zlatnu (guilty pleasure) i roza (sparkle on). Može se koristiti na dva načina: samostalno za blistav sjaj na usnama i preko bilo kojeg ruža da bi se dobio metalik efekat na usnama. Ovo je hit za ljeto, sve želimo svjetlucave usne, mat karmine ostavimo za zimu!!



Javite mi jeste li probale neke od ovih proizvoda i kako vam se sviđa današnji post?

PR proizvodi.


You Might Also Like

0 komentari

Subscribe