Lush Bubblegum piling za usne

7.12.17


Danas vam pišem o jednom prirodnom proizvodu kojeg koristim jako dugo i bez kojeg njegu usana ne mogu da zamislim! U pitanju je Lush Bubblegum piling za usne!



Šta kaže Lush?
Sladak okus, još slađe djelovanje
Fini šećer, organsko ulje jojobe i okus po žvakaćoj gumi - za usnice polizati! Zov Bubbleguma jači je od razuma. Nježno protrljajte po usnama, poližite višak i nanesite omiljeni Lush balzam za usne

Kako koristiti?
Nježno protrljajte po usnama, poližite višak i nanesite omiljeni Lush balzam za usne.

Šta kažem ja?
Ovo je najslađa i najsavršenija stvar koju je Lush mogao da izmisli! Miris je neodoljiv, miriše na dječije žvakaće gume. Kada sam sama pravila piling usana od šećera moram da priznam da sam to radila jako rijetko, a sada kako ga imam non stop uz sebe koristim ga svakodnevno, a moje usne nikada nisu bile ljepše i mekše! Potrebna je veoma mala količina da ispilingujete cijele usne. Odličan je prije nanošenja nekog matt ruža, a ja ga koristim svaku noć prije spavanja. Sadrži šećer koji radi piling usana i jojobino ulje koje ih nahrani. Ostatak poližete sa usana i pojedete:) Jestivo je. Rok trajanja ovog pilinga je 14 mjeseci.






Cijena Lush Bubblegum pilinga za usne je 14,00 KM za 25 grama proizvoda. Možete ga poručiti OVDJE. Za one koji dolaze u Tuzlu u Bingo City Centar, dođe štand sa Lush proizvodima, tačan datum objavim na mojoj facebook stranici i instagram profilu @asja_m. Možete im se javiti na Lush facebook stranicu ili instagram profil i javiti im šta želite tačno da ponesu od proizvoda da kupite. Inače se nalaze u Sarajevu u BBI centru i SCC-u. Da li ste koristili neke od Lush proizvoda i kakvi su vaši utisci?

You Might Also Like

0 komentari

Subscribe