Lush Boom tabletice za zube

6.12.17


Od svih Lush proizvoda koje ste do sada mogli da vidite na mom blogu ovo je definitivno moj favorit i njega ću da kupujem konstantno. U pitanju je prirodni čistač zuba ili zamjena za pastu za zube.



Šta kaže Lush?
Barutne tabletice za zube
Protresite svaku prostoriju u koju uđete uz ove tabletice koje odlično poliraju aktivnim prahom ugljena i održavaju zube zdravima.

Kako koristiti?
Stavite tableticu za zube između gornjeg i donjeg reda zuba. Gricnite tableticu, smočite četkicu i četkajte! Tabletica će se zapjeniti i tako vam pomoći u čišćenju zuba. Kada ste završili sa četkanjem, dobro isperite i ispljunite, potom se pogledajte u ogledalo i nasmješite!

Šta kažem ja?
Željela sam oduvijek probati ove tabletice, prije par mjeseci, uz kupovinu, dobila sam testere tabletica: Boom, Miles of smiles, Limelight i Dirty tabletice za zube. Najviše su mi se svidjele Boom prije svega zato što sadrže aktivni ugalj koji izbjeljuje zube, uz redovno korištenje barem do dvije nijanse budu bjelji. Prvi put kada ih probate jako je čudno, jer tableticu morate izmrvit zubima, a da je ne pojedete jer Boom tabletice mrišu na Coca Colu :) Do sada sve što sam vidjela da ljudi preporučuju za izbjeljivanje zuba, šteti zubima i vremenom se uništi kvalitet zuba a uz to skida se caklina zubi. Lush Boom tabletice preporučujem i onima koji nemaju nikakvih problema sa zubima, sa jako bijelim zubima jer im daju poseban sjaj:)






Cijena Lush Boom tabletica za zube je 18 KM za 50 grama proizvoda, dođe oko 100 komada. Možete ga poručiti OVDJE. Za one koji dolaze u Tuzlu u Bingo City Centar, dođe štand sa Lush proizvodima, tačan datum objavim na mojoj facebook stranici i instagram profilu @asja_m. Možete im se javiti na Lush facebook stranicu ili instagram profil i javiti im šta želite tačno da ponesu od proizvoda da kupite. Inače se nalaze u Sarajevu u BBI centru i SCC-u. Da li ste koristili neke od Lush proizvoda i kakvi su vaši utisci? 

You Might Also Like

0 komentari

Subscribe