Lush Scrubee maslac/piling za tijelo

9.12.17


Ukoliko pratite moje instagram story-e onda znate da sam na ljeto bila u Lushu u BBI centru i da sam probala ovaj maslac/piling za tijelo i oduševila se! Ja je zovem "pčelica". :)



Šta kaže Lush?
Pčele vole med. Nakon omekšavajućeg pilingiranja ovom kremastom mješavinom meda, bergamota i mljevenih badema, sigurno ćete i vi!

Šta kažem ja?
Prije svega moram da napomenem da se maslaci za tijelo drže na hladnom. Pošto ja nemam takvu prostoriju u stanu, ja Lush maslace držim u frižideru. Primjetit ćete na slikama da ima bijeli trag po sebi, to je sve od hladnoće iz frižidera. Koristim ga tako što pod mlaz vode dok se tuširam nanosim ovu pčelicu i kada dođe do ovog smeđeg dijela onda ostaju sitna zrnca koja prave piling tijela. Na slici ispod sam pokazala kako izgleda pčelica nakon nekoliko korištenja, gdje se vide smeđa zrnca. Ovaj maslac ne pjeni, nego ostavlja kožu mekanu i nahranjenu nakon samo jednog korištenja. Troši se jako sporo i ne gubi svoj prvobitni oblik.


Do sada sam od Lush-a probala tri maslaca za tijelo, jedan koji koristim ljeti i za noćne izlaske sa šljokicama recenzija OVDJE, jedan od mog omiljenog voća - jagoda, recenzija OVDJE i ovu pčelicu koja pravi piling tijela.



Sastojci količinskim redom: kakao maslac, shea maslac, sušeni kokos, med, mljeveni bademi, ulje kokosa, ulje bergamota, ulje brazilske narandže



Cijena Lush Scrubee maslaca/pilinga za tijelo je 20 KM za 100 grama proizvoda. Možete poručiti OVDJE. Za one koji dolaze u Tuzlu u Bingo City Centar, dođe štand sa Lush proizvodima, tačan datum objavim na mojoj facebook stranici i instagram profilu @asja_m. Možete im se javiti na Lush facebook stranicu ili instagram profil i javiti im šta želite tačno da ponesu da kupite. Inače se nalaze u Sarajevu u BBI centru i SCC-u. Da li ste koristili neke od Lush proizvoda i kakvi su vaši utisci?

PR proizvod


You Might Also Like

0 komentari

Subscribe