Jean Paul Gaultier Scandal 2017

3.12.17


Na Ladies in eventu sam bila sretna dobitnica i dobila sam najnoviji Scandal parfem od Jean Paul Gaultier-a. Bila sam oduševljena, jer je to prva nagradna igra koju sam ja osvojila u životu! 



Jean Paul Gaultier - obukao je muškarcima suknju - skandal! Dao je Madonni supersonične kupaste grudi - skandal! Na svojim revijama je imao obične muškarce i žene sa ulice - skandal! Odbacio je polne razlike prije bilo koga drugog - skandal! I tako, evo ga Scandal, parfem za žene koja je slobodna i snažna. Tokom dana, naša "ministarka" je prilično ozbiljna, zaduljena u svoje fajlove. Noću, gospođa ministarka je uzbudljiva noćna ptica, neustrašiva i koja ima sopstvene fajlove da završi. Središte parfema je poema posvećena životu. Danju, on je slatkast, pravi med koji miriše na gardeniju i narandžu, miriše gotovo kao djetinjstvo. Noću je to senzualni i zavodljivi med u kombinaciji sa pačulijem. Prilikom kreiranja parfema samo se jedno imalo na umu: da se stvori parfem koji će vas u potpunosti zaokupiti. Odgovor je bio jedino Scandal.



Gornje note: cvijet narandže, gardenija
Srednje note: med
Donje note: pačuli



Bočica parfema je kreirana od transparentnog stakla, dok je poklopac dizajniran sa motivom ženskih nogu u srebrenoj boji. Sa ovim parfemom je brend želio da kreira nešto potpuno novo i prekinuo je "groznicu limitiranih izdanja". Cilj je kreiranje više začinjenog, prazničnog, seksi i zabavnog - od kampanje do same bočice.
Meni se posebno sviđa što parfem dolazi u limenci koja je obložena baršunom u puder rozoj boji. Ko bi se toga sjetio?? Pa woww, jer većina parfema dolazi u običnim kartonskim kutijama.



Cijena Jean Paul Gaultier Scandal parfema je oko 160 KM za 50 ml proizvoda. Dolazi još i u pakovanju od 30, 50, 80 ml.
Da li ste probali ovaj parfem i kako vam se sviđa?


You Might Also Like

1 komentari

  1. Anonimno20:19

    Neki dan sam ga kupio u Kalesiji na adventu :)

    OdgovoriIzbriši

Subscribe