Catrice Liquid Liner Waterproof 010

10.12.17


Dugo sam bila u potrazi za dobrim tušem za oči, a moram da priznam da nisam baš spretna u nanošenju pa mi ne odgovaraju oni koji imaju mekanu četkicu. Drugarica mi je preporučila da probam ovaj Catrice Liquid Liner Waterproof 010 Don't Leave Me tuš za oči sa plavim slovima.



Ono što mi se najviše sviđa kod ovog tuša je četkica, četkica je da se razumijemo tvrda, nije savitljiva, ali je ujedno i mekana i ne grebe kapak kao većina. Pored toga aplikator je zaista dug, niije kao većina i na taj način omogućuje veću kontrolu.



Vrlo je crn i pigmentiran, jedan sloj je dovoljan i matt je kada se osuši. Na mojim očima traje dok ga ne skinem, ponekad preko 12 sati ga nosim i ne miče se. Nikada mi se nije razmazao.



Ovo je proizvod koji kupujem stalno i nadam se da nikada neće izaći iz prodaje.



Cijena mu je oko 7 KM. Možete ga naći u svim DM i CM marketima.



Da li ste probale ovaj tuš za oči i kako vam se sviđa?


You Might Also Like

0 komentari

Subscribe