Avon planet spa maska za lice sa efektom hlađenja

25.6.16


Avon planet spa maska za lice sa efektom hlađenja dolazi u pakovanju od 75 ml , trenutno u katalogu 09/2016 košta 6,90 KM, a regularna cijena joj je 13,00 KM. Ova maska je namjenjena svim tipovima kože, dubinski čisti, revitalizira, trenutno hidratizira i izglađuje sitne bore i ugodno hladi.
Tekstura ove maske je gusta, providne boje sa primjesama zelene, razmazuje se dobro, miris je jako ugodan.



Masku uvijek nanosim na očišćeno lice, i uvijek se umijem toplom vodom da bi se pore na koži otvorile i brže očistile. Na pakovanju piše da potrebno držati 10 minuta, ja je ponekad držim i 40 minuta (koliko traje jedna epizoda serije). A iskreno najviše volim ovakve maske jer mi ne oduzima previše vremena, kao neke koje moram da držim 2 sata na licu. Ono što mi se najviše sviđa kod ove maske jeste da hladi kožu lica, pogotovo u ovim ljetnim danima kada nam je potrebna veća njega kože lica.



Ova maska sadrži ekstrakt moringa sjemenke. Moringa je poznata kao "čudotvorno drvo" jedno je od najhranjivijih biljaka na svijetu. Sadrži preko 40 vrsta oksidanata - više vitamina A nego mrkva, čak više vitamina C nego narandža. Zahvaljujući ovome moringa ekstrakti su prava hranjiva bomba koja obezbjeđuje potpunu revitalizaciju.



Ja sam probala do sada dvije Avon planet spa maske za lice, da li ste probali neku Avon masku i kako vam se sviđa? 

PR proizvod

You Might Also Like

6 komentari

  1. Nazalost nisam nijednu probala. Ali uskoro hocu. Ova mi se cini odlicna , pogotovo sto je sa efektom hladjenja to mi je onako bas zanimljivo.

    Charming Coco

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ova je bas ljetna, nije teska na licu i svakom bih je preporucila za ljeto :)

      Izbriši
  2. Extra post! Sviđaju mi se avonove maske, mama je sebi naručila planet spa masku sa algama, pa sam i ja koristila xD Super je :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno :) Nisam probala sa algama, a imam zelju sve da ih probam :D

      Izbriši
  3. Volim Avonove maske za lice, imam ih nekoliko. Ova me zainteresirala zbog efekta hlađenja, mislim da ću je probati čini mi se savršenom za ove tople dane. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Probala sam peel off s ekstraktom kavijara, ali i nisam posebno oduševljena..

    OdgovoriIzbriši

Subscribe