Avon novogodišnji paketić 2018.

23.12.18


Kao i prošle godine (post ovdje), Avon me obradovao novogodišnjim paketićem kojem sam se baš obradovala. Prije svega poštar mi je paketić donio na posao, a umotan je u predivno pakovanje koje možete vidjeti ispod. Ja nisam mogla odoljeti a da ga ne otvorim odma dok sam bila na poslu.




Avon bubble bath chocolate and berrys - kao i svake godine Avon izbaci novu kolekciju kupki za kupanje u obliku ukrasa za jelku. Novi dizajn, novi miris, nove boje. Kada sam probala ovu kupku sjetila sam se da sam je već nekad koristila. I našla sam je na mom blogu!! U pitanju je kupka (post ovdje) koju sam koristila još prije 3 godine, ali sada je u drugačijem dizajnu. Miriše na čokoladu i kupine. Moram da priznam da ja nemam kadu, i ne mogu je koristiti za šta je namjenjena, pa sam joj našla po meni još bolju svrhu, perem četkice za šminkanje sa njom, a nakon pranja mirišu fenomenalno!!



Avon Life Colour by Kenzo Tekada - ovo je drugi put da su Avon i svjetski poznati modni dizajner Kenzo Tekada udružili snage, prvi put 2016. pri lansiranju Avon Life parfema.
Bila sam na promociji tog parfema 2016. (post ovdje), i pisala sam post o Avon Life parfemu (post ovdje).  I ovaj, kao i prošli put dolazi u dvije verzije parfema, za nju i njega.



ZA NJU - OSLOBODI KREATIVNOST
Sočna
kruška u kombinaciji sa iskričavom mangolijom odiše pozitivnom energijom, a šarmantne note basmati riže ostavljaju senzualni dodir na koži.
Cijena Avon Life Colour by Kenzo Tekada u katalogu 17/2018 je
39,90 KM za 50 ml 



Ovome sam se posebno iznenadila!! Bojanka za odrasle i drvene bojice!! Ovu bojanku sam baš dugo priželjkivala. Sada je boje svi moji ukućani i svi su odabrali koje crteže će da boje. Drvene bojice sadrže gumice za brisanje, što je rijetkost. Avon ne samo mene da je obradovao, nego i cijelu moju porodicu! Baš je unikatan poklon, samo se Avon ovoga može sjetiti i baš nas je razmazio :)))))



Avon Planet Spa Blissfully Nourishing krema za ruke - sa Afričkim shea puterom, bogata luksuzna krema iz Planet Spa kolekcije. Miriše neodoljivo, sadrži miris makadamije, bogate vanilije i slatkastog smeđeg šećera. Miris je jak i zadržava se dugo na koži. Koristim je barem tri puta dnevno. Rok upotrebe je 3 godine od datuma proizvodnje. Cijena kreme je 6,90 KM za 30 ml proizvoda.




Hvala Avonu na ovom preslatkom paketiću, baš sam se obradovala!! Zahvalna sam što imamo uspješnu saradnju već 4. godine! Želim im još mnogo uspjeha, sreće i odličnih saradnji u narednoj 2019. godini.

PR proizvodi.

You Might Also Like

1 komentari

  1. Draga prelep paketić, kako si dobila Avon paketić ja isto radim kao Avon dama od decemmbra sam Avon lider?

    OdgovoriIzbriši

Subscribe