Essence wood you love me?

28.3.18

Izrezbareno iz istog drva! Idilična šetnja na otvorenom, blaga vremenska prognoza i prve zrake sunca koje nježno miluje kožu. Tokom februara Essence je slavio ovogodišnje Valentinovo u romantičnoj šumi punoj čudesnih životinja s novom trendovskom kolekcijom "wood you love me?" inspirisana zaljubljenim životinjama preslatki kozmetički proizvodi osiguravaju ljupki look.



Sigurna sam da ste već na policama primjetili Essence limitiranu kolekciju "wood you love me?". Essence me za Valentinovo obradovao sa ovim paketićem, ali tek sada sam ugrabila vremena da vam pišem recenziju. Pa da krenemo redom:)



Paleta sjenila za oči & highlighter

Četiri nijanse sjenila za oči i highlighter svilenkaste, nježne teksture stvaraju prekrasne make up stilove na očima poput modernih zelenih smokey očiju za dan zaljubljenih. Pakiranje sadrži slatku flip sliku neodoljivih zečića koji idu u zagrljaj jedan prema drugome kada pomičem paletu. (slika iznad i ispod)



Sjenila dolaze unutar kvalitetne plastične ambalaže sa čvrstim zatvaranjem na klik koje se sigurno neće otvarati unutar torbica u kojima se nađe. Postoji samo jedna varijanta ove palete pod nazivom 01 from the forest, with love! 



Nijanse su odlično pigmentirane, meni se najviše dopada tamnozelena nijansa koju nanesem mokrom četkicom gdje sitne šljokice fenomenalno dođu do izražaja! Ne truse se nimalo, a baš dugo traju, tačnije dok ih ne skinem.




Na slici iznad highlighter se najbolje vidi, koristim ga i kao sjenilo, u unutrašnjem dijelu oka i ispod obrve i kao highlighter. U oba slučaja je fenomenalan, a kada bi ga essence stavio u zasebnu ambalažu mislim da bi se sve djevojke oduševile.



Unutar ambalaže nalazi se ukupno 10 grama proizvoda sa rokom trajanja od 12 mjeseci od otvaranja. Cijena palete iznosi 7,35 KM.



Smokey eyes duo kist

Duo kist za sjenilo za oči s mekim, sintetičkim čekinjama i zaobljenim krajem idealan za blendanje, a četvrtasti oblik osigurava savršeno određene smokey oči. Prava inovacija u segmentu kistova. 



Moram da priznam da sam se pravo obradovala kada sam vidjela novu četkicu, kakvu nikada nisam probala. Ono što ovu četkicu čini drugačijom od drugih je strana koja je namjenjena za otisak sjenila u vanjski ugao oka. Savršena je za početnice jer olakšava nanošenje tamnijeg sjenila u vanjski ugao oka. Dlačice su odgovarajuće čvrstoće i gustine za precizno i ravnomjerno nanošenje.



Druga strana četkice služi da ublažite oštre linije koje ste napravili sa prethodnom stranom, ili generalno za blendanje kapka. Odlična je za djevojke koje imaju sitne oči, manje kapke.



Cijena smokey eyes duo kista je 4,85 KM.



Hidratantna maska za lice

Vlažna maska s aktivnim sastojcima pruža licu potrebnu vlagu i njegu. Slatki dizajn će vam sigurno izmamiti osmijeh za lice. Naziv maske je 01 be happy! be bunny! Nanijela sam je na očišćenu kožu lica, u upustvu piše da se treba držati 10 minuta. Ja sam je držala na licu oko 40 minuta dok se nije u potpunosti upila. Višak maske iz ambalaže sam nanijela na vrat i dekolte. Nakon maske koža je nahranjena, mekana i hidratizirana. Cijena ove maske je 4,25 KM.



Jeste li već probale nešto iz Essence limitirane kolekcije "wood you love me?" Kakvi su vaši utisci i šta kažete na ove preslatke ambalaže?

PR proizvodi.

You Might Also Like

0 komentari

Subscribe