Avon grupna recenzija noviteta

27.2.18


Ćao drage moje! Sredinom januara sam dobila ovaj predivni paketić proizvoda. Uz ovo dobila sam i jednu predivnu haljinu koju sam obukla na Ladies in event, (ako me pratite na instagramu onda ste je već sigurno vidjeli), a uskoro ću je objaviti i ovdje. Moram da priznam da sam se poprilično ulijenila oko objavljivanja postova, ali hajde da krenemo redom:)



Svi znate koliko je popularna Avon Care linija proizvoda, u ovom paketiću sam dobila kremu za lice i kremu za ruke od kokosa.



Avon Care krema za ruke dolazi u plastičnoj ambalaži u količini od 100 ml po cijeni od 2,90 KM u trenutnom Avon katalogu. Krema je dosta gusta, ali ono što mi se posebno sviđa je što ne ostavlja mastan trag. S obzirom da je od kokosa, sestra mi je ukrala jer je to njen omiljeni okus.



Avon Care krema za lice srednje je gusta i blagog mirisa. Dolazi u plastičnoj kutiji od 100 ml po cijeni od 6,90 KM. Miriše na kokos, hrani kožu, njeguje je i ne izaziva nepravilnosti.



Dodatak za čišćenje četkica - iskrena da budem nisam vjerovala da će mi ovo pomoći ili olakšati pranje četkica. Prije svega mislila sam da je previše malo, jer se stavi na dva prsta i onda se četkice čiste, mislila sam da su bolje one velike gumene sprave što idu preko cijele ruke.
Kako je ja koristim?
Stavim na dva prsta, uzmem četkicu pokvasim (ne direktno pod mlaz vode, nego preko ovog dodatka gumenog) umočim u tečni sapun ili bilo koje sredstvo za čišćenje četkica i počnem da prelazim preko ovih zubaca. Ne samo da ćete detaljno oprati četkicu, nego se detaljno ispere, a pored toga ubrza se proces pranja. Prije sam prala četkice od dlan, pored toga što mi ruke budu baš suhe, proces čišćenja baš dugo traje.
Ovu spravicu bih svakome preporučila! Mogu samo da kažem da četkicu za obrve nikada nisam mogla oprati da bude kao kada je bila nova, međutim sa ovim gumenim čudom, moja četkica za obrve je kao nova!!




Makazice sa odvojivim češljićem za profesionalno skraćivanje obrva - češljić mislim da mogu koristiti sve osobe koje imaju malo gušće obrve, međutim ja koja nemam toliko guste obrve češljić mi smeta, pa makaze koristim bez njega. Cijena ovih makaza je 4,90 KM.






Avon Mark Epic ruževi - kremaste su teksture, nisu premekani i neće vam bježati van ruba usana. Izrazito su pigmentirani, ne isušuju usne, traju dugo s obzirom da nisu tečni. Ravnomjerno se skidaju. Cijena ovih ruževa je samo 5,90 KM. 








Na fotografijama nosim nijansu Pink Punch - Avon Mark Epic ruž.




Imari Fantasy je toaletna voda koja se na koži zadržava zaista dugo i mijenja se s vremenom otkrivajući nove mirisne note. Glavne mirisne note su jasmin, karamelizovani lješnjak i narandža. Spada u kategoriju drvenasto orijetnalnih mirisa. Započinje sa elegantnom notom naši kruške, vodi vas kroz floralnu misteriju jasmina i senzualnih karamelizovanih lješnjaka, a potom se spaja sa luksuznom vanilijom i kašmirom. OVDJE ste mogli da čitate recenziju o Imari Elixir toaletnoj vodi, a iskreno Fantasy mi se više sviđa jer je slatkast.:)




Javite mi jeste li probale neke od ovih proizvoda i kako vam se sviđa današnji post?

PR proizvodi


You Might Also Like

0 komentari

Subscribe