Winter Green Apple Bubble Bath

18.12.15


Avonovi novogodišnji proizvodi me najviše oduševe u toku godine jer uvijek imaju limitiranu kolekciju raznih proizvoda. Danas ću vam predstaviti Avon Winter Green Apple pjenu za kupanje. Pjena dolazi u pakovanju od 250 ml koja svojim izgledom podsjeća na jabuku ili na ukrasnu kuglu za jelku. Zelena ambalaža sa bijelim zvjezdicama i zlatnim poklopcem na odvrtanje. Miris joj je zaista ugodan, naravno ko voli zelenu jabuku. Ja zelene jabuke najviše volim od svih jabuka, pa sam uz pjenu od zelene jabuke na fotografije stavila i njih:) Tečnost je zelene boje, srednje je gusta i gelasta. Moram da priznam da nemam kadu, tako da ću ovo da poklonim nekom za novogodišnje praznike, što je meni zaista fin poklončić, naravno za one koji imaju kade:D Trenutna cijena u brošuri C17 joj je 3,50 KM, a redovna je 7,00 KM. Pored ove postoji još i Winter Rose pjena za kupanje. Da li ste probali ovu pjenu za kupanje ili neku drugu i kako vam se sviđa? 



PR proizvod

You Might Also Like

6 komentari

  1. Narucina je! Cekam da stigne, pa da je isprobam :$ <3
    Super recenzija <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Looks nice! Lovely photos ♡

    Have a nice day xx Love from Slovakia ~
    ♡ Bio and natural cosmetics ♡

    OdgovoriIzbriši
  3. Pakovanje je predivno, uzela bih ga da mi sluzi kao ukras, ako nista drugo :D <3

    OdgovoriIzbriši

Subscribe