Aquapark Petroland

15.7.15


As you know, Sunday is my favorite day of the week, because at Sunday we do not work and we can go on trips :) Last Sunday I was on a day trip in AquaPark Petroland, which is located 17 km from Novi Sad in Serbia. There are more than 20 water slides, 6 pools with thermal water. They also have a spacious beach with deck chairs and umbrellas, sports fields for football, volleyball and basketball courts, children's playgrounds, swimming pools with waves, wild river, a pool with massage, a professional animation team for children and adults and about 10 outlets of fast food, and they are at The first phase of construction! What can I say except that I did not have time to take a pictures ... I went on all the slides and all the pools. My favorite slide is definitely King Slide. Prices are very affordable I'm really pleasantly surprised. I think that noone can not be hurt at these slides because employees are follow the rules and cameras is on every corner, so you do not have to worry about it. You just need the courage and the fun is guaranteed!  Go out of the house, make the days when you are free !!

Kao što već znate nedjelja je moj omiljeni dan u sedmici, jer nedjeljom se ne radi i možemo da idemo na izlete:) Prošlu nedjelju sam bila na jednodnevnom izletu u Aquaparku Petroland, Bački Petrovac koji se nalazi 17 km od Novog Sada u Srbiji. Tu se nalazi više od 20 tobogana, 6 bazena sa termalnom vodom. Takođe imaju prostrane plaže sa ležaljkama i suncobranima, sportske terene za fudbal, odbojku, košarku, dječija igrališta, bazene sa talasima, divlja rijeka, bazen za relaksaciju sa masažama, profesionalni tim animatora za djecu i odrasle i oko 10 lokala brze hrane, a tek je u prvoj fazi izgradnje! Šta da vam kažem osim što nisam imala kad da se slikam... išla sam na sve tobogane i na sve bazene. Moj omiljeni tobogan je definitivno King Slide. Cijene su im jako pristupačne što me zaista prijatno iznenadilo. Smatram da nije moguće povrijedit se na ovakvim toboganima iz razloga što zaposlenici na sve misle, prate data pravila i na svakom čošku je kamera, tako da nemate brige oko toga. Samo je potrebna hrabrost i provod je zagarantovan! Izađjite iz kuće, iskoristite dane kada ste slobodni!!













You Might Also Like

5 komentari

  1. Samo sam jednom bila u aqua parku i to onom nedaleko od Soluna. Jedva sam preživela haha još me strah :) Ali bilo je prelepo, mada ja nisam adrenalin frik kako moja najbolja drugarica :D Mislim da svaki veći grad treba u svojoj okolini da ima ovako nešto! :)


    Kapege life moments :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno na komentaru:) Nazalost u Bosni i Hercegovini nema nijedan aqua park, ali nije nam daleko Novi Sad :) A isplati se otic svakako:)))

      Izbriši
  2. Verovala ili ne, ja sam iz Novog Sada i nikad nisam bila tamo :) Odlicno izgleda, super su slike a i post <3

    http://www.adelaacanski.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aaaa pa ti si luda :) Idi obavezno tebi je jos preblizuuu:)

      Izbriši
  3. ooo kako divno izgleda, i ja bih :)

    OdgovoriIzbriši

Subscribe