Avon u borbi protiv raka dojke

3.11.18


Žene moje drage! Oktobar mjesec je rezervisan za podizanje svijesti borbe protiv raka dojke. S obzirom da sam bila u velikim obavezama, tek sada vam objavljujem ovaj post! Ali uzmite u obzir da je ovo bitno svaki dan, a ne samo u mjesecu oktobru. 
Avon je pokrenuo posebnu web stranicu budizdrava.com koja na jednom mjestu objedinjava sve potrebne podatke o samopregledu, pregledima, savjetima te s posebnom aplikacijom koja će svakoj ženi poslati individualizirani podsjetnik za obavljanje pregleda. Na vrijeme će dobijati podsjetnik koji može biti od velikog značaja jer rano otkriće bilo kakvih promjena je od presudne važnosti.
Ja sam se već prijavila na ovaj podsjetnik. A sada da pređemo na paketić kakav mi je Avon poslao. U pitanju je bio zadatak, gdje sam trebala da opipam cijelu vrećicu i pogađam šta se nalazi unutra. Zadatak sam snimila na mom insta storyu @asja_m. Od svega pogodila sam samo ruž za usne i lak za nokte. Važna pouka ovog zadatka je da nam je za samopregled dovoljan samo minut. Ako imate vremena da čitate ovaj post, gledate insta storye...imate vremena i da se samopregledate! Sebi morate biti najbitnije!
















Za ovaj ruž moram da dodam - kada se osuši na usnama postaje matt, na prvoj slici ovog posta nosim njega (dio u boji), bez ovog providnog sjaja. Meni fenomenalan, lagane teksture i veoma dugotrajan!




U svakom Avon katalogu imate proizvode sa rozom vrpcom, znakom borbe protiv raka dojke. Avon svake godine prikupljena sredstva od ovih proizvoda uruči ustanovama kojima su najpotrebnija.

You Might Also Like

0 komentari

Subscribe