Balea pjena za ispucale pete

31.1.17


Vjerujem da svaka od vas ima barem po jedan Balein proizvod, ja ih imam zaista mnogo i uvijek se trudim isprobati njihove novitete. Ono što me posebno privlači kod Balea proizvoda jeste njihova niska cijena, a odlični proizvodi, pored toga što su odličnog kvaliteta, imaju veliki asortiman proizvoda i veoma slatko pakovanje.
Na mom instagram profilu možete vidjeti uvijek neke novitete koje kupim u DM-u, ali za recenziju pišem samo zaista što me oduševilo. Poput OVOG posta koji je najčitaniji na mom blogu.



Balea pjena za ispucale pete, sadrži 100 ml proizvoda sa ureom i shea puterom po cijeni od 3,60 KM. Dozvoljava koži da diše. Njeguje veoma suhu i grubu kožu, brzo se upija, ne zapušava pore i ne masti kožu. Urea i glicerin pružaju koži vlažnost, a shea puter i ulje od avokada čine kožu elastičnom.
Prije upotrebe potrebno je dobro promučkati proizvod. Na pakovanju piše da je potrebno dva puta dnevno nanijeti i umasirati na pete, međutim ja nanosim samo naveće pred spavanje. Sviđa mi se što izlazi iz bočice kao pjena za brijanje, skoro je identične konzistencije i ono što mi se posebno sviđa jeste cvijetni miris pjene i kremasta tekstura. U ovim zimskim danima smatram da je većina zanemarila njegu stopala, a ova pjena zaista omekša svako zadebljanje i znam da ću je definitivno kupiti opet!





You Might Also Like

1 komentari

  1. Hm, djeluje mi jako zanimljivo, ovo ću definitivno kupiti jer uskoro počinje sezona sandalica i tako dalje :)
    Zapratila sam tvoj blog :)

    MMara

    OdgovoriIzbriši

Subscribe