Avon True 5 in One Lash Genius maskara

28.8.19


Avon ponosno predstavlja prvu maskaru koja odgovara svemu što ste najviše tražili: AvonTrue 5 in One Lash Genius maskara! Svih pet najpoželjnijih prednosti u jednoj maskari:  volumen, dužina, razdvajanje, podizanje i intenzivna crna boja.



Genius algoritam omogućio nam je da razvrstamo ogromnu količinu sadržaja koju korisnici sami kreiraju na društvenim mrežama i da razumijemo šta je to što korisnici zaista žele u maskari. Najvažnije otkriće je da potrošači zapravo ne žele birati između jedne ili druge odlike: 60,97% želi multifunkcionalnost u jednom proizvodu! Volumen i podizanje trepavica nesumnjivo o su najtraženije prednosti koje zaljubljenici u ljepotu žele. Svako traži taj prestižan i neodoljiv izgled trepavica, ali niko ne želi odustati niti od drugih važnih prednosti, kao što su dužina i dramatična intenzivna crna boja. I znali smo da moramo stvoriti maskaru koja će pružiti sve to, Lash Genius!“ objašnjava James Thompson, Avon CMO.



Koliko je Avon profesionalan i kreativan!!!! Makara mi je stigla u crnoj elegantnoj kartonskoj kutiji, sa posvetom na kojoj piše "Asja tvoje mišljenje nam je bitno!". Pored mog oduševljenja pakovanjem i njihovom posvećenošću, ja sam se oduševila i maskarom.



S obzirom da kao bloger često dobijem maskare da isprobam, ja ih koristim 3 u isto vrijeme. Jedna mi npr daje volumen, druga ih razdvoji, a treća fino izvuće. U suštini ja najviše volim maskare sa silikonskom četkicom. Eh postoje djevojke kojima takve četkice ne odgovaraju, smatram da i ovu trebaju zaobići. Meni ova maskara sa silikonskom četkicom daje sve što mi je potrebno, skrati mi vrijeme nanošenja. U dva sloja dobijem željeni efekat! S obzirom da mi je koža masna i često mi se maskara zna preslikati na kapke, kod ove maskare to nije slučaj. I jako bitno dugotrajna je!



Cijena Avon True 5 in One Genius maskare je 7,90 KM.



Javite mi da li ste probali ovu maskaru i kakvi su vaši utisci?

PR proizvod.


You Might Also Like

0 komentari

Subscribe