Avon mix paket

13.12.18

Ćao drage moje! Ove proizvode sam dobila sredinom godine, međutim od raznih obaveza i stvari koje su mi se izdešavale u toku godine totalno sam zaboravila da vam napišem utiske o njima. Da ih ne prebacujem u recenzije za slijedeću godinu odlučila sam sada da je objavim :)



Avon Mark Epic Intense Eyeshadow - ljubičasta i plava paleta sjenila dolaze u elegantnoj crnoj kutiji sa bijelim natpisom Mark. Pakovanje mi se baš sviđa! Dođe i ogledalo unutar poklopca i spužvasti aplikator koji ja često izbjegavam jer imam raznih četkica za šminkanje. Boje sjenila su toliko pigmentovane da omogućuju stvaranje različitih efekata. Ukoliko ih nanete suhom četkicom za šminkanje bit će idealne za dnevni make-up look, a ukoliko četkicu pokvasite pojačat ćete intenzitet boje još više i omogučiti pravi dramatični večernji look. S obzirom da u svakoj paleti dođu po 4 različite nijanse možete se igrati sa bojama.



Izrazito pigmentovana sjenila, dugotrajna su, ne nakupljaju se u naborima kapaka, ne truse se i ne razmazuju. Trenutna cijena ovih paleta u katalogu 17/2018 je 10,90 KM.



Koliko su samo pigmentovanee!!




Mark Big and Daring maskara - namjenjena je za isticanje volumena i gustoće trepavica. Blago zakrivljena i razgranata četkica sastoji se od puno zubaca - vlakana koji omogućavaju da uvijete i produžite trepavice. Meni se baš svidjela, koristila sam je svaki dan na poslu. Redovna cijena joj je 15,00 KM, u trenutnom katalogu 17/2018 je 9,90 KM.




Avon True Flawless Soft Focus Finishing Pearls - perle imaju funkciju matirajućeg završnog pudera, da setujete lice njima. Daju lagani matt završetak i stapaju se s kožom besprijekorno. Nanosim ih četkicom s kojom nanosim kameni puder. Imaju lagan završetak bez ikakvog osjećaja težine na licu. Prilično dugo traju na mojoj masnoj koži lica. Najviše sam ih koristila na ljeto. Sa njima ne možete pretjerati jer imaju lagan efekat i dozvoljavaju koži da diše. 





Avon Advance Techniques violet shampoo - ljubičasti šamponi savršeno održavaju prirodno ili farbano plavu kosu u hladnim tonovima. Već sam koristila ovakve šampone, međutim kod većine mi se miris nije sviđao. Međutim ovaj miriše fantastično, kao u frizerskom salonu! Kosu prvo operite običnim šamponom, jer ovaj šampon neće toliko očistiti vašu kosu, on služi da vam kosa ne bude žuta, nego da ima hladne tonove kose i dodatno daje sjaj kosi.  Pakovanje oba proizvoda je zaista elegantno i baš mi se sviđa!





Avon Advance Techniques Violet conditioner - regenerator je dodatni plus ljubičastom šamponu, takođe miriše odlično. Kosu s njim lakše raščešljam nakon pranja.
Ove proizvode mogu preporučiti prirodnim, farbanim plavušama i djevojkama koje imaju kosu u sivkastim tonovima.
Cijena šampona u trenutnom katalogu 17/2018 je
6,90 KM, a regeneratora je 4,90 KM.



Mark Gel Shine lak za nokte - moram da priznam da ih nisam koristila, proslijedila sam ih mami, ona je oduševljena. Traje baš dugo, ima intenzivan sjaj bez UV lampe, skida se kao obični lak. Cijena ovih lakova u katalogu 17/2018 je 4,50 KM.



Sklopiva četka za kosu - ovo je stvar koju uvijek ali uvijek imam u torbi. Kod ove četke mi se sviđa što je ukrašena crnim kristalima i ima ogledalo na poklopcu. Prije sam nosila posebno i ogledalo u torbi, međutim kako imam ovu četku ne nosim ga, da mi ne zauzima prostor u torbi. Redovna cijena ove četke je 9,00 KM, pratite Avon katalog bude snižena na 5,50 KM.




Pišite mi da li ste probale neke od ovih proizvoda i kako vam se sviđaju?
PR proizvodi.

You Might Also Like

0 komentari

Subscribe