Cameleo anti-yellow effect silver by Delia

18.10.17


Prije otprilike mjesec dana mi je stigao paket od Ovnak firme i obradovao me sa šamponom, regeneratorom i maskom za kosu koji su za plavuše. Prije svega moram da spomenem ovo predivno pakovanje u kojem mi je paket stigao (fotografija ispod). Ja nikada nisam koristila ovakve šampone, protiv žutila, uvijek sam koristila neke za posvjetljivanje kose.





Cameleo šampon anti-yellow effect protiv žute boje - za svakodnevnu njegu, eliminira neželjeni žuti ton na izblajhanim i obojenim kosama. Sjedim kosama daje srebreni sjaj i predivan platinasti ton. Regenerator kompleks štiti od štetnih UV zraka. Redovitom upotrebom, šampon intenzivira platinaste tonove. Za prirodne ili obojene blond kose, izblajhane, te sijede kose. Učinci: smanjuje efekt žutila, nježna i osvježavajuća njega, čini kosu nježnom, sjajnom i elastičnom. Unatoč intenzivnoj boji šampona, ne prlja kožu ili odjeću. Ono što moram da spomenem je da ovaj šampon ne čisti kosu, prije svega morate oprati kosu sa nekim vašim standardnim šamponom koji koristite pa tek onda s ovim. Cijena šampona u CM marketima je 4,95 KM, trenutno je snižen na 3,95 KM.




Cameleo regenerator anti-yellow effect protiv žute boje - intenzivno hranjivi regenerator za svakodnevnu upotrebu. Eliminira neželjeni žuti ton na izblajhanim i obojenim kosama, te ističe platinaste nijanse. Regenerator dubinski njeguje i obnavlja kosu, čini je nježnom i sjajnom. Trenutni učinci: reducira efekt žutila, dubinski obnavlja kosu, čini kosu nježnom, sjajnom i elastičnom, lagana i lepršava kosa, glatka na dodir. Unatoč intenzivnoj boji regeneratora ne prlja kožu ili odjeću. Napomena: proizvod može promjeniti boju umjetnih noktiju. Cijena regeneratora je 4,45 KM za 200 ml proizvoda, trenutno je snižen u CM marketima na 3,55 KM




Silver maska za plavu, izbjeljivanu i sijedu kosu - efektno neutralizira neželjene žute tonove i naglašava platinum tonove u kosi. Intenzivno obnavlja i njeguje kosu vraćajući joj prirodni sjaj. Rezultat: hladni tonovi plave i srebrne, bež žutih tonova, obnavlja i njeguje, hidratizira, mekoća i sjaj, glatka i svilenkasta kosa. Koristim je nakon šampona i regeneratora, na mokru kosu držim 3 do 5 minuta i isperem. Ova maska ne može obojiti vašu odjeću ali može obojiti akrilne nokte. Rok upotrebe 29 mjeseci. Cijena maske je 6,75 KM, trenutno je snižen u CM marketima na 5.40 KM





Ono što mi je jako bitno kada koristim proizvode za kosu je da joj daju sjaj, do sada sam mislila i da je žuti sjaj super, ali koliko mi je ljepša kosa sa srebrenim sjajem koji daje kombinacija ova tri proizvoda to sam shvatila tek kada sam ih počela koristiti i vidjela kako mi se kosa presijava na suncu. Nema više žutila, kosa ima srebreni sjaj:)))

Plavuše moje, da li ste probale ove proizvode i kakvi su vaši utisci?

PR proizvodi


You Might Also Like

5 komentari

  1. Moja mama je plavuša, ali nije koristila ovo. Svakako ću joj predložiti, pa ti javim utiske kako se njoj dopalo i da li joj se dopalo. Meni se mnogo sviđa kako si ti napisala recenziju ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog i Postavljajte pitanja za Q&A

    OdgovoriIzbriši
  2. Anonimno20:11

    Ja je bas kupila(masku) pa planiram vcrs probati.Kosu blajham i iako je kratka pocela je zutiti na nekim dijelovima i isusena je, bez sjaja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super, nadam se da ce ti pomoci kao i meni:) Javi utiske :*

      Izbriši
  3. Sutra cu uzet i napokon probati🙂

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlicno bas mi ja drago, neces se pokajati :)

      Izbriši

Subscribe