Četkice za šminkanje

18.6.17


Mnoge od vas me pitate koje četkice da kupite, kako da znate za šta koja služi i kako se koja koristi. Danas ću vam pokazati moju trenutnu kolekciju četkica i blendera za šminkanje. Četkice sam sortirala po fotografijama kako ih ja koristim, u koju namjenu, ali vi naravno svaku četkicu možete prilagoditi kako vama odgovara, za šta vam bolje služi da je koristite.



Što se tiče blendera trenutno imam ove: Avon u obliku usana recenzija OVDJE, Ebelin mini blenderi recenzija OVDJE, Oriflame tamnoljubičasti blender koji mi se ne dopada, previše je mekan, a kada ga operem sapunicu ne mogu da iscijedim iz njeg nikada i to me baš nervira, i narandžasti blender koji sam kupila na vašeru, neke žnj marke, dovoljno je mekan, međutim upije previše proizvoda i teško se čisti. Što se tiče čišćenja blendera, ja ih operem prije ili poslije korištenja (jer se koristi mokar) a najčešće ih čistim tako što u jednu posudu vode naspem neki proizvod za čiščenje ponekad čak i pjenu za kupanje, ostavim preko noći i ujutro samo isperem vodom. Na taj način bez trljanja i mnogo dodira s vodom operem ove kvalitetnije blendere, za oriflame i ovaj narandžasti sam već napisala gore.



O ovim ovalnim četkicama sa Zaful stranice sam pisala recenziju OVDJE.



Četkice za nanošenje tečnog pudera - (s lijeva na desno) prva četkica je Blush i kupila sam je prije 5 godina otprilike kada su se pojavile na našem tržištu, odlčnog je kvaliteta, nijedna dlačica nikada nije spala, puder nanosi jako precizno i ima nevjerovatno mekanu dlaku. Druga četkica je Essence limitirana kolekcija koja služi za nanošenje bronzera, međutim meni je previše gusta i koristim je za tečni puder. Treća četkica je sa eBay-a koju sam pokušala koristiti za nanošenje tečnog pudera, ali mi se više svidjela da je koristim za nanošenje maski za lice. 



Četkice za konture, bronzer, rumenilo - (s lijeva na desno) prvu četkicu koristim za konture, druga Blush četkica mi je savršena za nanošenje bronzera i za čelo gdje "osunčam" lice i moram da spomenem da je baš mekana. Treća četkica je Avon koristim je za nanošenje rumenila, detaljna recenzija OVDJE.




Četkice za nanošenje pudera u kamenu/prahu - (s lijeva na desno) prva četkica Essence limitirana kolekcija, prije sam je koristila za nanošenje hajlajtera ali sada je koristim za nanošenje pudera u kamenu ili prahu jer mi savršeno priđe u predio oko očiju. Druga četkica je Blush koju uvijek ali uvijek nosim u torbi i ne znam šta bih da je nemam, sa njom u toku dana matiram lice, jer mi masna koža lica. Treća četkica je također Blush ali je skoro i ne koristim jer je previše velika da bi se bilo šta radilo s njom.




Četkice za nanošenje hajlajtera - (s lijeva na desno) prva četkica Essence limitirana kolekcija služi za nanošenje pudera u prahu/kamenu ili za hajlajter, ali ja sam se odlučila da je koristim za kameni puder, dok mi druga četkica Blush lepeza savršeno nanese svaki hajlajter. Dovoljno je tanka i precizna i svoj posao odradi savršeno.



Četkice za osnovno nanošenje sjene - (s lijeva na desno) prva četkica je Elf kupljena prije 100 godina i koliko god četkica da mjenjam njoj se uvijek vratim jer je dovoljne dužine i savršene debljine kojom mogu nanijeti svaku sjenku na cijeli kapak. Druga i treća su Essence, sa njima konturišem nos, a četvrta je kupljena u CM i nju koristim za ricinusovo ulje:)




Četkice za blendanje sjenke - (s lijeva na desno) prva četkica je iz Oriflame i bila je najskuplja a jako lošeg kvaliteta. Dlačice stalno spadaju, a kada je perem opadaju dlačice kao lude. Pomislila sam da se to desilo samo meni, da sam dobila četkicu lošeg kvaliteta, ali sam jednom prilikom otišla na profesionalno šminkanje u Orfilame-u i djevojka me šminkala s ovom četkicom gdje sam pomislila da je njena četkica kvalitetna. Međutim kada sam došla kući presvukla se, sve te dlačice su mi upale u majicu, toliko o tome... Druga četkica je Blush koja mi je služila godinama za blendanje ali se istrošila i postala pomalo bockava. Treća četkica je Essence koja je najjeftinija od svih a najbolji posao radi. Koristim je svakodnevno, bez nje šminkanje ne bih mogla da zamislim! Četvrtu četkicu sam dobila uz Maybelline paletu recenzija OVDJE, nju koristim na djevojkama koje imaju male i spuštene kapke.





Četkice za nanošenje sjene u pregib ili ugao očiju - (s lijeva na desno) prva četkica je Blush koju koristim za nanošenje sjene u kranji ugao oka, gdje želim da mi je sjena najtamnija, druga četkica je Essence limitirana kolekcija sa kojom radim isti posao kao i sa prvom.




Četkica za nanošenje sjene ispod očiju - Elf četkica kupljena baš davno koristim je za nanošenje sjene ispod oka, jer smatram da sjene mnogo bolje izgledaju nego olovke za oči, ja ih ne koristim uopšte.




Četkice za obrve - (s lijeva na desno) prva četkica je kupljena u CM koristim je za sjenku za obrve kojom precizno iscrtam oblik kakav želim, savršenog je oblika jer su joj dlačice dovoljno kratke i male. Druga četkica je Essence, nju koristim da raščešljam obrve prije nanošenja sjene za obrve, i onda nakon sjene, koristim je da skinem višak.




Više o sjajnim i sirena četkici (iznad) možete pročitati OVDJE


Post OVDJE


To su sve četkice koje ja koristim trenutno. Ukoliko budem nešto promjenila uradit ću update ovog posta. Nadam se da sam vam pomogla oko korištenja četkica i još jednom ću napomenut bez četkice za blendanje nema ništa! Pišite mi kako vam se sviđa ovaj post?

You Might Also Like

0 komentari

Subscribe