Mermaid Makeup Brushes

30.5.18


Jedine stvari kojih ne mogu da imam dovoljno su četkice za šminkanje. Ukoliko naručim neki set i imam previše istih četkica, odaberem sebi koje su mi potrebne, a ostatak podjelim drugaricama. Ovaj set iznad sam naručila sa Zaful stranice i proslijedila ga drugarici, ali s obzirom koliko su kvalitetne četkice i na izgled prelijepe i sebi ću da ih naručim:D Napravljeni su od sintetičke dlake, većina su za oči, ova najveća je za hajlajter.



Pored njih naručila sam ovu malu sirena četkicu i uvijač za trepavice. Četkica ima izuzetno mekane dlake, s obzirom da je pri vrhu sužena koristim je za popravljanje šminke, npr ako mi u toku šminkanja padne sjena na obraze, sa njom skinem tu sjenu ili ako hoću da lice malo zamatiram.

Uvijač za trepavice mi se svidio prije svega zbog izgleda, srce na kraju ručke, i zbog ovog crnog dijela koji razdvaja svaku trepavicu. Mislila sam da ću koristiti ovaj uvijač baš često upravo zbog tog. Međutim ovaj uvijač nema one rupe za prste na ručkama što izgledaju kao makaze, i onda uvijač bježi iz ruke. Svaki put kada ga koristim imam strah da neću trznuti rukom slučajno i da neću potrgati svoje trepavice, nemam potpunu kontrolu nad njim, to je baš mana i nažalost ne koristim ga toliko često.



Kako vam se sviđa današnji post?


You Might Also Like

0 komentari

Subscribe