Avon Shine Burst

28.10.16

AVON SHINE BURST SJAJEVI ZA USNE


Danas vam pišem o Avon shine burst sjajevima za usne i jednom shine burst ružu za usne. Sjajevi za usne dolaze u klastičnom pakovanju sa crnim poklopcem i imaju spužvasti aplikator. 



Ovi sjajevi za usne nemaju veliku pigmentaciju, imaju neki poseban voćni miris i jako su ugodni na usnama, nisu ljepljivi kao večina sjajeva koje ja izbjegavam. Imaju jako dobar sastav: vitamin E, ekstrakt papaje i šipka kao i kososovo ulje. S ovim sjajevima za usne imat ćete i njegu usana, tako da mislim da su zaista vrijedni pažnje. 



Ja sam dobila 4 nijanse na recenziju, a sliku ispod sam sastavila da biste lakše uočili razliku između nijansi, jer smatram da u katalogu nikada ne možete vidjeti stvarnu razliku nijansi.

Regularna cijena ovih sjajeva za usne je 10,00 KM, za 6 ml proizvoda, ali u trenutnom katalogu 15/2016 ćete ga naći po cijeni od 6,50 KM.



AVON SHINE BURST RUŽ ZA USNE



Moram da priznam da sam se umorila od matt ruževa i da su mi se usne jako isušile, pa najviše koristim olovke u različitim bojama u kombinaciji sa EOS-om ili nekim drugim balzamom za usne. 



Shine Burst ruževi su lagani i hidratantni ali u jako lijepoj ambalaži, poput sjaja za usne koji se nimalo ne lijepi, imaju voćni ugodan miris. Podjeljeni su po grupama u bojama: bež, roza, crveni i ljubičasti. Ja sam dobila na recenziju iz grupe bež - nude shine. 

Nude shine je slabo pigmentiran topli nude, iako na prvu loptu izgleda jako taman, ima šljokice koje se na usnama ne vide, ali su usne zbog njih još sjajnije.



Regularna cijena im je 13,50 KM za 1,8 g proizvoda, ali u trenutnom katalogu 15/2016 ga možete naći po cijeni od 9,50 KM. 



Da li ste probali Avon Shine Burst proizvode i kako vam se sviđaju?

PR proizvodi

You Might Also Like

1 komentari

  1. Anonimno18:46

    Boja ruža je zaista divna i mislim da su idealno rješenje kada ne želite jak, pigmentovan ruž ali vam fali nesto na usnama kod kompletnog sminkanja :)

    OdgovoriIzbriši

Subscribe